Spitskool Geplaatst: 21 september 2019 Geplaatst: 21 september 2019 Wil ik me net aanmelden, hoor ik dat ik al aangemeld ben. En bedankt Mellie. Ik ben dus de +1 van Mellie. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Pink Lady Geplaatst: 22 september 2019 Geplaatst: 22 september 2019 Hoi, Als het mag wil ik ook graag komen. Groetjes Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 september 2019 Auteur Geplaatst: 22 september 2019 ja hoor prima zet je erop Quote
bonnie f Geplaatst: 27 september 2019 Geplaatst: 27 september 2019 Vanaf welke tijd begint het feest echt? Ik kan zo snel geen tijden vinden. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Jorieke123 Geplaatst: 27 september 2019 Geplaatst: 27 september 2019 Zo rond 11 uur komen de eersten vaak aanwaaien, daarna volgen er meer en met de lunch (1 a 2 uur) is vaak iedereen er wel om lekker te eten van de tafel vol hapjes en drankjes. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Geplaatst: 27 september 2019 Geplaatst: 27 september 2019 Dank, ik doe mijn best om te komen en Jootje mee te nemen. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
bonnie f Geplaatst: 28 september 2019 Geplaatst: 28 september 2019 Nou, wat gedoe maar het is geregeld. Ik kom graag op de mtfd en hoop Jootje mee te nemen. Ik heb eigenlijk niets te ruilen maar ik zal even de gevraagd lijstjes doorspitten in de hoop dat ik wensen in vervulling kan laten gaan.Maar dat zal wel tegenvallen. Ik weet niet of het me lukt iets te maken. Maar waar is behoefte aan? Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 29 september 2019 Geplaatst: 29 september 2019 Helaas kom ik het weekend niet onder mijn verplichtingen uit.Mits me lift/bob uitvalt. Scheidsrechter spelen in Duitsland Hopelijk volgende ronde betere datum Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
henkg Geplaatst: 30 september 2019 Geplaatst: 30 september 2019 Ik heb me zonet aangemeld.Lijstje: ruillijst-henkg-6-okt-2019-t25916.html Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Anna3 Geplaatst: 30 september 2019 Geplaatst: 30 september 2019 Heb het erg druk en daarom 't forum een beetje verwaarloosd, maar ik kom wel zondag! En ik neem Peter mee Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 oktober 2019 Geplaatst: 1 oktober 2019 Leuk wat last-minute aanmeldingen nog! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 oktober 2019 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2019 Ik had je al gemist Anna Quote
kenbeimer Geplaatst: 4 oktober 2019 Geplaatst: 4 oktober 2019 Is er in de herfst een zadentafel? Dat weet ik zo niet meer. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
Jorieke123 Geplaatst: 4 oktober 2019 Geplaatst: 4 oktober 2019 Een tafel waar je alles op kwijt mag wat met de moestuin te maken heeft Oogst, plantjes, zaden. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
weknow Geplaatst: 4 oktober 2019 Geplaatst: 4 oktober 2019 Een fijne dag gewenst iedereen! Zal duimen voor een zonnetje erbij. Geweldig Jorieke en Joep dat jullie dit iedere keer weer organiseren en er zoveel tijd en moeite insteken! Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
angela († maart 2025) Geplaatst: 6 oktober 2019 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2019 Kan iemand er nog even voor zorgen dat het ophoudt met regenen? Quote
tuinLB Geplaatst: 6 oktober 2019 Geplaatst: 6 oktober 2019 Hier in Brabant regent het hard. Ik ben nu onderweg. Na een tussenstop bij mijn schoonouders hoop ik er rond 12 uur te zijn. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.