Cupcakeje Posted July 29, 2019 Share Posted July 29, 2019 (edited) er beginnen hier al wat zaken te verzamelen voor de moestuin forum dag. Dus ik schrijf al vast het een en ander op. de rest wordt nog aangevuld Aangeboden: Zaden: joriekes hoge erwt lekker als erwt en als peulgele sperziebonen kinghorn waxKervelMaggi kruidZoethout 3 envelopjes oerprei bolletjes Pink half runner beans stekken: foxley tijmcitroen tijm oregano 8× bieslook5x maggi kruidrode framboosgele framboossalie officionalispaarse salie1x rozemarijn ( voor pinklady) 3 x gewone tijm 2x vrouwenmantel Dahlia knollen:allerlei variaties ik moet nog even kijken welke ik ookal weer over had. 30 abbendijnse gladiool bollen Weckspul: 27 weckpotten van een liter. 24 liter potten van rurhglas,1 van weck, 2 potten zonder merk. |( liefst ruilen tegen halve of kwart liter potten)8 keer reserve deksel voor nieuwe pot model18reserve deksels voor de oude model potten Kamerplanten: Wie weet ben ik de enige maar misschien worden andere er ook blij van? In de winter wil ik ook graag wat met plantjes doen en dan lukt dat buiten niet zo goed. Dus dan hou ik mij graag bezig met kamerplanten. Voor de liefhebber bied ik de volgende huisplanten stekjes aan: - 2x pannenkoeken plant- 2x bananen plant-epipremnum aureum Overige: 2 flesjes zelf gemaakte vanille essence Bestron ijsmachine Vanwege mijn nieuwe opzet stuk om ijs te maken met de kitchenaid gebruik ik deze niet meer. Werkt nog prima. Heeft alleen een missen stukje in de plastic kap maar heeft geen invloed op het koelen. Verkoop :Voor een grote verrassing( zijn motor rijbewijs die hij zo graag wilt maar zichzelf niet gunt ) voor mijn verloofde ( dan man, hij krijgt het kado meteen na de ceremonie) Wil ik ook graag het een en ander verkopen om aan het bedrag van het rijbewijs te komen. Ik heb regenboog pasta gemaakt in allerlei vormen. De kleur komt van groenten. Er is geen kunstmatige kleurstof gebruikt. Ik vraag 1,50 per 100 gram. 100 gram regenboog fusili 1,50 100 gr Regenboog pasta in gnochi vorm 1,50 ( gewoon pasta geen echte gnochi, er zit geen aardappel in het is alleen op een gnochi plankje gemaakt) 100 gram regenboog tagiatella 1,50 100 gram confetti pasta 1,50 Gezocht wekpotten van een halve of kwart literMiddelmaatje en grote hakpottenMini pompoen gold speck hyssopCalendula sunny girlAnnemonen licht roze/ ZALM kleur Rozenboog Knoflook Eerlijk kippen/ eenden / lamsvlees Ik ruil met: Angela: ik geef : eieren, pink half runner beansik krijg zwart siergras Mellie : ik geef Ik heb interesse in oerprei, kervel, maggi, citroenthijm en een kamerplant. Vandaag nog naar een pannekoekplant gekeken. Lijkt me ook wel geinig.+500 gram.pasta Ik krijg: rozenboog + 6,25 Nashueda: ik geef: bananen en pannenkoeken plantIk krijg: oude weckpotten kwart en halve liter Pinklady:Ik geef: citroen tijm en rozemarijn en citroen melisse jet: ik geef:ik krijg: gedroogde rosella Jorieke:Ik geef : kilo pasta , chocolade kado, geld voor vleesIk krijg: vlees, 15 - euro voor de pasta en geld voor chocolade tuin LB:ik geef : oerprei ik krijg : kippenvoerbak Edited October 1, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 Wat is iedereen toch snel met ruillijstjes. Oktober is in de herfst. Dat duurt nog eeeeeuuwen! Maar toch alvast snuffelen en warempel: ik heb een splinternieuwe rozenboog in de doos nog. Had er 2 gekocht. 1 voor hier, 1 voor tr. Maar in de praktijk te zwaar om mee te nemen wanneer je nog en miljoen andere dingen meesjouwt. Ik heb nog geen ruillijst en wil daar komende weken absoluut nog niet aan, maar de rozenboog wil ik wel in mijn hoofd voor jou reserveren. Ik heb interesse in oerprei, kervel, maggi, citroenthijm en een kamerplant. Vandaag nog naar een pannekoekplant gekeken. Hoe hoog is je bananenboom? Lijkt me ook wel geinig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted July 30, 2019 Author Share Posted July 30, 2019 Hahah ja heel eerlijk dacht ik een week geleden al van tja er verzamelt hier nu van alles voor de mtfd ik zou eigenlijk een lijstje moeten maken zodat ik het niet vergeet. Dus ik heb mij al ingehouden tot er een datum bekend was maar een regenboog is helemaal tof! Ik ga al die dingen voor jr apart houden. De bananen stekjes zijn nu nog heel klein. Maar in oktober al wel weer gegroeid natuurlijk. Zal thuis even een foto maken ☺ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted July 30, 2019 Share Posted July 30, 2019 Ik vind een lijstje ook makkelijk om dingen bij te houden vergeet altijd van alles.Vind het ook wel fijn om dan een beetje te kijken wat mensen zoeken kan ik ook op zoek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted July 30, 2019 Author Share Posted July 30, 2019 Dat is inderdaad nog zo een handigheidje ervan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted July 30, 2019 Author Share Posted July 30, 2019 . Hoe hoog is je bananenboom? Lijkt me ook wel geinig. Zo.klein is die nu nog. Ik kreeg hem vorig jaar ook zo klein en nu is die denk 40 cm ofzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted August 2, 2019 Share Posted August 2, 2019 Hi,Ik heb weckpotten van kwart en halve liter voor je, wel het oude model, ze zijn zonder rubber/klemmetjes. Ik heb wel interesse in een bananen en een pannenkoekplantje.Is het voor de dahlia's niet een beetje vroeg? Die staat met geluk nog in bloei. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted August 3, 2019 Author Share Posted August 3, 2019 Ow fijn nas het oude model maakt niet uit ik heb daar rubbers en klemmen voor ik heb nog wat knollen over van de dahlias. Dus vandaar. Anders is het idd een beetje vroeg Ik zet bananen en pannenkoekenplantje voor je apart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted August 10, 2019 Author Share Posted August 10, 2019 Het schaduw deel van de moestuin was wat verwaarloosd, die is daardoor lekker zijn eigen gang gegaan wat resulteert in 8x bieslook stekken /pollen3x gewone tijm5x lavas Voor de liefhebber. Er is ook 1 rozemarijn geworteld voor de liefhebber. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 10, 2019 Share Posted August 10, 2019 Heb je al een idee over de beewraps pasta en zeep? Het is nu zo abstract.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted August 10, 2019 Author Share Posted August 10, 2019 Nee ik ben er mee bezig en dan ga ik het aanpassen , qua prijs en opties kwa kleur, geur en smaak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted September 5, 2019 Author Share Posted September 5, 2019 De pasta staat erop. De beewraps en zeep volgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 Oeh mag ik ook wat lavas van je? Ow ja en bananenboom hoeft niet meer, want heb een nieuwe plant en moet keuzes maken. Lastig hoor! En ik wil ook graag 500 gr pasta bestellen. Ik kijk zo nog wel welke soort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 Doe mij maar een kilo pasta, als je daar tijd en zin in hebt om het te maken Soort maakt niet zoveel uit, doe maar van alles wat? Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted September 9, 2019 Author Share Posted September 9, 2019 Mellie en jorieke wat lief dat jullie zo enthousiast mee doen! Ik ga het maken Mellie ik verander je bananen plant in lavas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted September 9, 2019 Share Posted September 9, 2019 Jamaarzeg: ik wil óók pasta! En ook wel een paar kilo. Leuk! Ik zal je ff pb’en. Want ik ben niet op de mtfd dit jaar Maar wie weet kunnen we t anders regelen nog. Lekker bezig sowieso, Cupje! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted September 10, 2019 Author Share Posted September 10, 2019 Komt goed charly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted September 22, 2019 Author Share Posted September 22, 2019 Heeft er toevallig iemand nog hakpotten over ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted September 25, 2019 Share Posted September 25, 2019 hai Cupcakeje, De pink running beans zijn dat stokbonen?als je nog een stekje van de maggiplant hebt, dan graag! Kijk maar in mijn lijstje wat je wilt. Groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted September 25, 2019 Author Share Posted September 25, 2019 Hey claudy het zijn half hoge stokbonen. Dit is de beschrijving https://denieuwetuin.be/home/300-pink-half-runner.html Lavas is sowieso geen probleem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted September 26, 2019 Share Posted September 26, 2019 mag ik van jou ook enkele roze bonen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted September 29, 2019 Share Posted September 29, 2019 hai Cupcakeje, IK heb wel interesse in wat bonen van je. groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted October 1, 2019 Author Share Posted October 1, 2019 Hey angela dat kan! ik zet ze erop:) hey claudy, wil jij ook de pink half runner of de andere? Van de pink half runners worden het er dan maar een paar anders heb ik zelf niks meer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted October 2, 2019 Share Posted October 2, 2019 Ooooo ik heb pasta op de lijst staan! 600 gr regenboog fusilli pasta aub voor moi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted October 3, 2019 Share Posted October 3, 2019 hallo, Als je de rose bonen hebt, dan graag Volgens mij heb ik nog van die andere bonen van je ..een andere keer gekregen groetjes Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts