Ga naar inhoud

Zaden/planten webshops binnen/buitenland

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik vind http://www.timeless-tomatoes.com ook fijn. Geen verzendkosten en een heel vriendelijk verkoopster (ze verkoopt ook op Ebay onder de naam bluepeahen trouwens)

http://www.tomatenundanderes.eu/ heb ik van de week besteld. Wederom een vriendelijke verkoper, zeer nette prijzen en je hoeft pas na ontvangst van je zaden te betalen.

Dank voor de tip, die kende ik nog niet, erg goedkoop.

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Geplaatst:
Vers van de pers...

Een prachtige nieuwe Chilizadenwebshop met veel mooie afwijkende soorten.

Anchilliques Seed Shop

http://anchillique.nl/

Oprichtster is een vertrouwd lid op de peperfora, de hobby is een beetje uit de hand gelopen.

net het pretpakket besteld, vriendelijk persoonlijk mailtje terug, nou de zaadjes nog ff en dan gaan we los hier

Geplaatst:

Zojuist de zaden binnen van Rareseeds, prima afgehandeld..alles liep goed, het bestellen en ook de tijd dat het duurde totdat de zaden hier zijn aangekomen. Door de lage dollarkoers ook een goede deal..ik ben evenveel kwijt voor zaden en versturen dan van Jansen in Nederland..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Geen invoerrechten hoeven betalen? Ik vind het een hele gave webshop namelijk, zit al een tijdje te dimdammen of ik ga bestellen.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Invoerrechten? Niet dat ik er weet van heb..en ik heb voor de zaden dezelfde prijzen betaald als anderen. De verzendkosten waren redelijk pittig ( 17 dollar) maar dat kwam omdat ik ook de catalogus van 2015 erbij wilde hebben..die is echt zo mooi!!

Uppy heeft iets van 12 soortenzaden besteld en betaalde 8 dollar...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

nederlandse regelgeving voor pakketje buiten de EU:

Tot 22 euro (exclusief verzekerings- en vervoerskosten) hoef je geen btw of invoerrechten te betalen.

Tussen de 22 en 150 euro hoef je geen invoerrechten te betalen. Maar wel 21% btw + inklaringskosten.

Vanaf 150 euro of meer betaal je btw, inklaringskosten en invoerrechten.

maar het gebeurd steekproefsgewijs. ik denk dat een klein pakketje met zaden niet zoveel aandacht trekt als een groot/zwaar pakket.

• 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:
.... zit al een tijdje te dimdammen of ik ga bestellen.

dimdammen

is anchillique hier al genoemd? snel en feestpakketjes en 100% gekiemd inmiddels

Geplaatst:
Nieuwe site van denieuwetuin.be is vandaag online.

Dat is een flinke verbetering!

• 2 weeks later...
Geplaatst:

http://www.levenvanhetland.nl/

-> ik viel bijna van mijn stoel toen ik hun aanbod pootaardappelen zag, wat een aanbod aan prachtige oude (speciale) rassen

Kosten vallen ook mee, 2 euro per 5 stuks en 8 euro voor pakketpost naar België. Dan zou ik voor 4 rassen 28 euro moeten betalen maar heb ik wel dingen als :

Yetholm Gypsy

Rouge des Flandres

Salad blue

Schwarze Ungarin

Iemand ervaring met pootgoed van deze firma?

Geplaatst:

Jazeker ervaring, hele goede ervaring. Keurige verzending, fijne service en de eigenaar is goed bereikbaar voor vragen. Al het pootgoed van vorig jaar kwam daar vandaan en alles is opgekomen.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hoi allemaal

ik heb op 15 maart bij zaden en zo besteld. Nu vraag ik me af wie er ook in deze periode bij zaden en zo besteld heeft.

Het is vandaag 1 april en nog steeds mijn bestelling zaden niet binnen.

Geplaatst:
http://www.levenvanhetland.nl/

-> ik viel bijna van mijn stoel toen ik hun aanbod pootaardappelen zag, wat een aanbod aan prachtige oude (speciale) rassen

Kosten vallen ook mee, 2 euro per 5 stuks en 8 euro voor pakketpost naar België. Dan zou ik voor 4 rassen 28 euro moeten betalen maar heb ik wel dingen als :

Yetholm Gypsy

Rouge des Flandres

Salad blue

Schwarze Ungarin

Iemand ervaring met pootgoed van deze firma?

doen het prima, heb hier ook de look vandaan e.d

En een super service.

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:
Hoi allemaal

ik heb op 15 maart bij zaden en zo besteld. Nu vraag ik me af wie er ook in deze periode bij zaden en zo besteld heeft.

Het is vandaag 1 april en nog steeds mijn bestelling zaden niet binnen.

Grapje??

In deze tijd kan het wat langer duren eer er geleverd word tot wel 15 WERKdagen aldus de voorwaarden,

afwachten, bellen of mailen dan weet je het zeker

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

Ik zag gisteren dat Anchillique nu ook tomaten in haar webshop heeft!

Van de peperzaden ben ik heel tevreden, ik ben benieuwd naar de tomaatjes!

Hier zijn de tomaten!

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Ik had 16-4 wat zaadjes besteld bij rareseeds.com (Amerika). En vandaag lagen ze in de bus

Ik heb 5 dollar en 40 cent betaald voor de verzendkosten, en op de enveloppe staat een prijs van 8,88. Ze hebben er zelf dus meer voor betaald dan dat ze mij hebben gerekend. En binnen een week in huis! De website is ook nog eens supermooi, fijn om mee te werken, en alles was op voorraad

(Maar als je geen 'cashpasport' hebt, waar nog dollars op staan van een vakantie, die na een jaar elke maand 3,50 in rekening brengen als je em niet gebruikt... dan zijn de meeste zaden ook wel ergens in NL te vinden natuurlijk...)

• 5 maanden later ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...