Jump to content

niet leuk maar moet t even kwijt....

geedee

Recommended Posts

Lisa, de dochter van een kennis van me, beëindigde deze week haar leven. Ze was 16 jaar en kon het gepest op school niet meer aan.

Haar broertje Thibault heeft deze flyer gemaakt in de hoop dat mensen/jongeren zich bewust worden van de impact van hun pesterijen.

977_ed14f4a4d7ecddb6dae8e54900300b1e.jpg

Ben me ervan bewust dat t misschien niet direct op dit forum thuishoort, maar moest t even kwijt.....

Dank allen voor reacties.

Wat haar broertje beoogde met de flyer (naast verwerking op zijn manier, denk ik), is toch weer opnieuw onder de aandacht brengen waartoe pesten kan leiden. Ik heb m uitgeprint en bij school afgegeven. Hij hangt daar nu op t prikbord in de hal.

Misschien komt er nog wel een vervolg in een lesuur of zo iets......

Vaak spreken de volwassenen toch een andere taal dan de tieners. Dit komt echter van "een van hun"...mogelijk dat zijn flyer er hier of daar toch een "pester" de ogen opent...

Wat een naar gedoe, dat pesten. Had gehoord dat tieners het meest overlijden aan zelfmoord (door pestgedrag?).

Ik zei vanavond nog tegen mijn vriendin... wat ze tegenwoordig al niet tegen elkaar durven zeggen, dat hoefden wij niet eens in ons hoofd te halen, sterker nog.. dat kwam niet eens in ons op. Gruwelijk hoe die tieners elkaar zo tot wanhoop kunnen drijven

Gecondoleerd en veel sterkte voor de familie en vrienden.

Good things come in small packages

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...