Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het vriest !!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

Voor wie ervan houdt; veel winterpret plezier gewenst.

Hier is het nog niet kouder geweest, voor zover ik op de hoogte ben, dan -8. Rolluiken boven blijven al een paar dagen dag en nacht gesloten. Nu alle roosters dichtgedaan. Het is hier 21 gr. binnen en toch voelt het niet warm. Zou miss. beter ook beneden de rolluiken gesloten houden om de gevoelstemp. te verbeteren maar ga toch niet in het donker leven. Kijk er nu al naar uit om alle roosters, luiken en ramen weer open te kunnen gooien en de voorjaarszon te begroeten.

Geplaatst:

o heerlijk,voorjaar

Geplaatst:

vanmorgen viel tempartuur met -5 hier wel mee en de wind ook. Wel hier ook ruimn 10cm sneeuw. Ik had me er eind vd middag op verheugd mijn kippen in de sneeuw te zien lopen, maar helaas. Voor het eerst dat ze hun nachthok niet zijn uitgekomen. Nou ja, het warmhoudplaatje voor hun drinkwater doet het fantastisch en eten hebben ze natuurlijk ook in hun hok wel. Maar even een stuk sneeuwvrij gemaakt voor ze, misschien dat ze morgen er wel weer uit willen...

Geplaatst:

Nee kippen komen hier ook niet met sneeuw naar buiten, schijnt slecht voor hun poten te zijn en ze kunnen sneeuwblind worden.

Kan vannacht -15 worden in sommige delen van het land.... (ik mis nu het verkleunde poppetje)

Geplaatst:

Het is hier ( in t Gooi) nu -8 en de avond moet nog beginnen. Pak sneeuw ook. Hoe is het met het ijs in het noorden na de sneeuw?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

hier -12 gr op het balkon. 7 a 8 cm sneeuw.

Geplaatst:

Heb nog niet gekeken, maar zoals Frans vanmorgen al aangaf, ik hoorde vanavond op de radio dat er wel -18 plaatselijk mogelijk is.

Dat is wel heel koud.

Geplaatst:

Hier ligt ong 8cm sneeuw, in mijn platte kas was het vanmorgen 9.00 uur -1 graad,viel me nog mee moet ik zeggen.

Geplaatst:

Niet te geloven, het is hier nu al -11.

Dacht even een fototje te maken, maar zal wachten tot temparatuur nog lager is.

Ook wel een leuke uitdaging wie de laagste temparatuur kan vastleggen.

Geplaatst:

Ja, een wedstrijdje "wiehetkoudsteheeft"..ik leg dat ding wel ff in de vriezer

Geplaatst:

Buiten is het kouder!

Geplaatst:

en ook makkelijker foto maken dan in de vriezer

Geplaatst:

Geplaatst:

-16 gr toch nu net. pfff.....

Geplaatst:

Brrrrr, vannacht toch iets kouder dan verwacht:

jan_v.jpg

Geplaatst:

video-00266071328343686.JPG

vanmorgen 9.00 brrrrrr

Geplaatst:

Hier plaatselijk de koudste temperatuur in 56 jaar

Geplaatst:

Als er nou geen vervelende beestjes, lees muggen.., dood zijn hoe koud moet het dan worden

Had er 1 in huis! mooi 2x gestoken.

Ik kan je wel vertellen dat hij de zomer niet terug komt

Geplaatst:

De auto gaf net -19 aan...

Geplaatst:
  • Auteur

Toen je achteruit reed?

Op mijn balkon is het inmiddels een behaaglijke 6 graden onder nul:

untitled-292761328349905.jpg

Geplaatst:

Henk, op ons balkon is het inmiddels al tropisch warm -4°.

Namiddag zonnen in zwemkledij op het balkon?

Geplaatst:
Dennis29 schreef:

Toen je achteruit reed?

Nee, tussen de lagergelegen weilanden in mist gaf ie echt -19 aan.

Geplaatst:

@Henk

Wat een super leuke grafieken heb je, mag ik vragen wat voor systeem je gebruikt. Ons weerstation heeft het ook koud, hij is doodgevroren

De batterijen vervangen maar hij doet 't echt niet meer

Dus als we op pad gaan voor een nieuwe...

Geplaatst:
  • Auteur
Wat een super leuke grafieken heb je, mag ik vragen wat voor systeem je gebruikt.

Klik op mijn handtekening (plaatje hieronder).

Dan onderaan, klein, in oranje: 'over dit weerstation'. Daar vind je een verhaaltje. Navigeren naar de diverse pagina's gaat met de menubalk bovenin.

Hartstikke leuk, zo'n weerstation. Wel moet, als je elke paar minuten een webpagina wilt bijwerken, je PC altijd aanstaan. Zonder dat kan de PC uit. Weerstation buffert tot ongeveer een maand. Bij herstarten van de PC worden de historische gegevens alsnog ingeladen, en kun je met het Cumulus programma op de PC ook alle historische gegevens bekijken.

(De pagina's en plaatjes op mijn weerpagina's zijn soms oud, of leeg of zwart. Reden: twee weken geleden heeft UPC mij een gammele internet firmware voor mijn router gegeven. Hierdoor werkt FTP (File Transfer Protocol) slecht of niet. Ligt niet aan het weerstation, op de PC wordt alles goed geregistreerd.). Voorheen, en ik hoop binnenkort wéér, werkt(e) dat bijwerken naar behoren.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.