Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Idd Hans, ik denk dat dat het is. Want de aanwijzingen staan er allemaal al in. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 en dat rood, wit of groen slaat al ergens op. Ik kijk een ander dagje maar weer eens verder.Dat slaat ook op de laatste vraag, waar Greetje naar vroeg, dus logisch dat je hem dan niet snapt. Succes verder, wat was de 4e vraag ook alweer, misschien kan er dan nog wel een hintje vanaf! Quote Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 De kleverige peren... Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 O ja, die vond ik zelf het lastigst, dus een hint...???.....Tja ...kwee nie? Iemand anders misschien? Quote Even a broken clock is right twice a day
Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Hahaha zat ik ook aan te denken ja... een hint... Broodbeleg? Of is dat al teveel? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Nu ik heb heel de ledenlijst door gelopen, maar ik stop er mee, ben niet slim genoeg denk voor dit. kon niets vinden, wat met die plant te maken had. jullie succes Jeanne Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Wat voor een plant is het dan, Jeanne? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 knol venkel en veudecoeder, of zoiets betekent venkel in het frans, maar ook bij die naam gezocht. jeanne Quote
Dennis29 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Poeh, gelukkig heb ik het antwoord. Leuk bedacht de raadsels!En degene die nog bezig zijn, veel succes! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Dan moet je het lid toch echt gevonden hebben Jeanne. Veuvecouderc is lid van dit forum, maar die heeft alleen de foto verstrekt. Die naam hoef je verder niet te zoeken. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 11 november 2011 Geplaatst: 11 november 2011 Help, maar niemand heet knol of venkel, of samen gevoegd,zoek functie zegt het ook niet tegen mij. ik geef het echt op sorry, misschien denk ik te moeilijk zoals vaak ha ha. Jeanne Quote
geedee Geplaatst: 12 november 2011 Geplaatst: 12 november 2011 Dan moet je toch echt nog eens bij de k gaan zoeken hoor.....dit forum heeft zoveel leden.....soms zijn er zelfs 2 pagina's K's Quote
greetje11 Geplaatst: 13 november 2011 Geplaatst: 13 november 2011 eindelijk de oplossing gevonden.Gisterenavond viel eindelijk het kwartje. Quote
Kruidje Geplaatst: 14 november 2011 Geplaatst: 14 november 2011 O ja, die vond ik zelf het lastigst, dus een hint...???.....Tja ...kwee nie? Iemand anders misschien? toen had ik hem al bijna  Hahaha zat ik ook aan te denken ja... een hint... Broodbeleg? Of is dat al teveel? Ja, was teveel. Maar toch bedankt Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Olive Geplaatst: 17 november 2011 Geplaatst: 17 november 2011 Haha, dit was zeker weer een avond lol. Ook al win ik niet, bedankt, vond het erg leuk! Quote If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero
Rantje Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Wooow ik ben bij de 2e...  Die begrijp ik ook al niet  't Is wel leuk hoor dat gepuzzel, dus ik probeer het morgen nog maar eens! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Rantje Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Nu met de laatste bezig!!! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Rantje Geplaatst: 18 november 2011 Geplaatst: 18 november 2011 Hihi ik heb de oplossing ook gevonden en gelijk het antwoord gemailt! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
rommert Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 nou ik heb alleen maar de eerste letter gevonden de volgende kom ik al niet uit Quote
geedee Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 Dan moet je even speuren naar de berichten die de persoon in de vraag in het genoemde topic geschreven heeft.... Quote
rommert Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 ik ben al verder gekomen bij de laatste maar die is ingewikkeld Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 20 november 2011 Geplaatst: 20 november 2011 Gefeliciteerd Rommert en Rantje Quote
lombok Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Leuk dat je bij aanmelding gelijk mee mag doen aan een prijsvraag. Quote Ik huur kavels bij Volkstuinvereniging 't Boeskoolhöfke te Oldenzaal( www.hetboeskoolhofke.nl)
lombok Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Dit is toch niet zo moeilijkz? Quote Ik huur kavels bij Volkstuinvereniging 't Boeskoolhöfke te Oldenzaal( www.hetboeskoolhofke.nl)
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.