Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Je nieuwe aankopen

Featured Replies

Geplaatst:

Ik kan het niet aankopen noemen, maar ik heb iig via een vriendin zaden ontvangen van de madam jeanette! Gelijk gezaaid ook. Nu geduldig afwachten!

Geplaatst:

Na het Hyssop plantje van gisteren nu nog wat extra bijenplanten gekocht,

Salvia, nemorosa 'schneehuegel' (de paarse was jammer genoeg uitverkocht)

Engels Gras, Armeria maritima 'duesseldorfer stolz'

Dropplant, Agastache 'blue fortune'

Alium

Verbena bonariensis

en omdat ik me niet kon beheersen ook nog een 'pink Panda' aardbei en bosaardbeien

Gaat samen met de citroentijm en de Akeleien hopelijk een paradijsje worden voor de bijen.

Geplaatst:

Hier ook veel nieuwe zaadjes via 123zaden!

Geplaatst:

Bij 123zaden.nl wat zaden besteld

Citroenmelisse

Goji bes

Hop

Kamille, echte

Oregano

Sperzieboon - Slenderette

Salie

Zoethout

Beth Alpha

Cantaloupe di Charentais

Gewone Rucola

Wilde Rucola

Rode kool Langedijker

Korenbloem: Black Ball

Bij kweduivenvoorden wat aardbeien planten besteld

Induka 3x

Elianny 3x

Florence 3x

Frau Mieze Schindler (Frambozenaardbei) 3x

Geplaatst:

Ik heb gisteren mijn zaden van zaden en zo binnen gekregen.

Geplaatst:

Net bij de lidl geweest een mini komkommer 2 plantjes in 1 pot. En rode paprika kerstomaatjes. En een pompoen 2 plantjes in 1 pot

Dit is echt het laatste wat ik nog koop want heb nu al geen plaats.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Pastinaakzaad gekoch, variëteit Mitra,, was het beu die geruilde zaden (3 rijtjes van een meter gezaaid, met dit voorjaar geruilde pastinaakzaden , uit 3 verschillende zakjes en niks boven na 1,5 maand.)

Zomerspinazie zaden gekocht, variëteit Viking, viroflay doet/deed het hier veel te slecht

En 8 electriciteitbuizen voor de aardbeien.

Geplaatst:

Net bij een particulier een aubergine en courgette en peperplantje gekocht. Daarna even bij de praxis wezen kijken die hadden toevallig op alle buitenplanten 50% korting wegens verbouwing dus heb ik nog een grote emmer meegenomen om nog wat planten in te zetten en nog een rode kruisbes met bessen er al in. ben weer blij vandaag met deze mooie inkopen.

kruisbes-00169511432719881.JPGkruisbes-00356011432719926.JPGkruisbes-00488261432719986.JPG

aangepast door Gast

Geplaatst:

@Jessica: Hahaha kom je nog wel allemaal kwijt? Van al die aanbiedingen wordt je hebberig !

160liter aan potgrond

16 wek/jampotten in verschillende maten

60L speciekuip voor bonen

voeding voor tomaten ( 3 verschillende soorten)

“When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”

Geplaatst:

Lyftrynne Nee bijna niet meer maar zo'n mooie kruisbes kon ik echt niet laten staan.

Jij bent ook lekker bezig geweest

Geplaatst:

Nee die zou ik ook niet kunnen laten staan, god die is al mooi zeg .

Haha ken het probleem! We moeten hier nog een betonschutting plaatsen waardoor ik niet te veel mag neerzetten anders moeten de bouwvakkers tussen de planten balanceren met die platen .

Ja die potgrond was maar 5 euro in totaal, die kun je hier net over de grens goedkoop krijgen. Aangezien ik een 60L kuip, 6 x 50L pot en 2 x keer 30L moet vullen, leek me dat wel handig. Zijn allemaal voor mijn tomaten- en paprikaplanten. Wekpotten waren in de aanbiedingen dus ook maar gelijk wat meegenomen .

“When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”

Geplaatst:

Lyftrynne

Ja ik keek er ook van op dat deze zoveel bessen had.

Ik heb het ook mooi voor elkaar er lag binnen bij de praxis geen potgrond meer alleen buiten nog. Dus heb ik eerst afgerekend en toen de zak van 40 liter potgrond buiten opgehaald. Ik dag neem er mooi 2 mee niemand die het zag. Dus 1 gratis

Hier kost een zak potgrond 40 liter 3,20 best duur dus.

Wel mooi dat je een nieuwe beton schutting krijgt.

Geplaatst:

En dan verschieten dat mensen meer en meer achterdochtig worden en winkels hun prijzen duurder zetten. Is toch gewoon diefstal wat je doet.

Geplaatst:
...Ik dag neem er mooi 2 mee niemand die het zag. Dus 1 gratis

Ik kan er even niet op komen, maar zo'n actie heeft een naam in het Nederlands

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:

1 afgerekend en 2 meegenomen? En dat ga je hier doodleuk melden?

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

beter ff terug en die andere zak ook betalen.

om die paar centen. als je slecht wil zijn doe het dan goed en krijg vooral geen spijt.

(het advies van mijn ma . na aanleiding van een verhaal over een grote juwelenroof... ik weet alleen het exacte verhaal niet meer. )

Geplaatst:

Ik ben niet de enige en vorige week hebben ze mij een dubbel product aangeslagen. En heb ik ook extra betaald. Dus eigenlijk gewoon betaald deze zak potgrond. Ze zijn me nog 2 Euro verschuldigd. Zag net me bonnetje heb de zak wel betaald 2 keer aangeslagen

Geplaatst:

Enkele bijen / insecten planten op de kop kunnen tikken.

Lampenpoetser Alba, Smeerwortel Black wort, waterlobelia, ... erg blij mee en de bijen binnenkort ook

en een erg forse Stevia plant al hebben de bijtjes niks aan die bloemetjes denk ik.

Geplaatst:
Lyftrynne

Ja ik keek er ook van op dat deze zoveel bessen had.

Ik heb het ook mooi voor elkaar er lag binnen bij de praxis geen potgrond meer alleen buiten nog. Dus heb ik eerst afgerekend en toen de zak van 40 liter potgrond buiten opgehaald. Ik dag neem er mooi 2 mee niemand die het zag. Dus 1 gratis

Hier kost een zak potgrond 40 liter 3,20 best duur dus.

Wel mooi dat je een nieuwe beton schutting krijgt.

stelen dus. Wat asociaal.

Geplaatst:
Ik ben niet de enige en vorige week hebben ze mij een dubbel product aangeslagen. En heb ik ook extra betaald. Dus eigenlijk gewoon betaald deze zak potgrond. Ze zijn me nog 2 Euro verschuldigd. Zag net me bonnetje heb de zak wel betaald 2 keer aangeslagen

Dat maakt het goed? Wat een gekke gedachtengang.

Geplaatst:

Dat is net zo goed stelen dan ben ik toch ook geld kwijt zonder dat ik er wat voor heb.

En het is toch 2 keer aangeslagen de potgrond dus niks aan de hand

Als ik er dan 1 had meegenomen dan was ik een dief uit eigen portemonnee. Want dan was ik al 7 Euro armer zonder dat ik iets gekregen had

Geplaatst:

Eerlijk gezegd geloof ik 't niet dat 't twee keer is aangeslagen Maar de gedachtegang is sowieso al niet goed. Het daarna op internet plaatsen is helemaal niet handig, er trots op zijn ook niet. Bij ons op 't werk gaat alles vaak ook nog op goed vertrouwen, maar ook wij hebben sinds deze week een camera op de potgrond, meststoffen etc. hangen. Helaas is het nodig

Geplaatst:

Oke ik zal je het bonnetje tonen straks Dat er niks aan de hand is.

maar even wat anders de winkel mag dus wel expres 2 of 3 keer extra aanslaan je gaat er dan mee terug laat je producten zien en krijgt je geld gewoon niet terug dat is net zo goed stelen, of staat de winkel dan boven mij.

Geplaatst:

Wat dacht je van mensen die bij de lidl of de aldi een kar potgrond kopen denk je dat die eerlijk zeggen dat er een meer in ligt dan ze zeggen. Heb ik vaak genoeg gezien.

Geplaatst:

Dat zijn dan ook dieven. Net als jij met de potgrond. Ik vind het echt niet kunnen hoor, zelfs al zou iedereen dat doen. Het hoort niet, je dient gewoon te betalen wat je meeneemt. Vergeet je per ongeluk dat er iets onderop je kar ligt, en kom je er achter, dan ga je terug. Dat kan gebeuren. Maar iets afrekenen en er dan twee pakken in plaats van 1 omdat toch niemand het ziet, dat is gewoon diefstal.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.