Geplaatst: 25 juli25 Jul Onze tuinland gaat over in een ander franchise. Dus wordt nu steeds leger en vanalles met korting. Setje kiempotjes met aardewerk lekbakje.PEdit: oh ja en deze 😃Peppadews gewoon bij mijn eigen Aldi. Gelijk een setje meegenomen 😋 25 juli25 Jul aangepast door woldistel
Geplaatst: Gisteren om 13:471 d Een krijtstift. Geniaal voor mensen zoals ik, die altijd vergeten wat van wanneer in welke pot zit. Euh, welk jaar 🤔? Plaklabels vind ik vaak lastig te verwijderen. Dit veeg je er (op glas) zo weer af.
Geplaatst: Gisteren om 16:061 d @woldistel Wat handig! Dat is ook wat voor mij -> verjaardagslijstje.Ziet er nog mooi uit ook op dat glas.
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Handig! Wij hebben ook talloze dingen geprobeerd. Wij zijn uiteindelijk min of meer per ongeluk (alles was op) uitgekomen op schilderstape. Blijft verrassend goed zitten, ook in de vriezer. Veegvast. En gaat er toch makkelijk weer af als het moet, zonder lijmresten. Is minder fancy in de kast, dat wel weer. Maar gemak voor mooi, vinden wij. Potjes worden hier zo vaak hergebruikt! Het werkt erg goed. 23 uren geleden23 u aangepast door Tanja65
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Een Natalpruim (stekels!) en Araca-una (vergeef mij het ontbreken van de streepjes op of onder een letter) ook wel Purple Forest Guave geheten. Beide kunnen maximaal -2c aan en zijn op dit moment 50cm en 70cm hoog. Ik betaalde voor elk 20 euro, wat mij betreft een koopje. De winkel had ook nog twee Fingerlimes (Kaviaarlimoen) staan, die waren wel kleiner maar met vrucht en dat voor maar 18 euro. Maar ik heb er al eentje en nog meer stekels kan ik in de winter in huis niet gebruiken.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @woldistel wat is het verschil met een tire (banden) stift? Dat wit zou moeten blijven zitten. Maar bij action waren die toen al weer weg en online alleen interessant als je er bijvoorbeeld tien besteld.@Jorieke123 die spuitnippels voor welke aansluiting zijn die, ofwel waar sluit je die op aan? En 3 bar dat haal je dus nooit, zeker niet aan einde van een slang.Er was hier iemand die papieren labels op glas plakte met melk, werkt(e) dat goed? Gewoon de goedkoopste schilderstape uit Action of supermarkt? Op houtwerk moet je zelfs dure professioneel merk snel verwijderen opdat er geen resten achter blijven. Nou is glas minder ruw/poreus. Werkt het ook goed op (diepvries)zakken?En krijtstiften gevonden €1,80 voor setje, meerdere kleuren beschikbaar, bij de nationale growshop:https://www.action.com/nl-nl/p/3216778/decotime-krijtstiften/ 1 uur geleden1 u aangepast door donaldk
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 14 minuten geleden, donaldk zei:wat is het verschil met een tire (banden) stift?Absoluut geen idee. Ik weet ook niet wat je bedoelt.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.