Geplaatst: Zaterdag om 06:102 d Mooie potten @Bernaar .Ik heb ze gelijk ook besteld, zoiets zoek ik al een poosje, lekker diep.
Geplaatst: Zaterdag om 10:162 d Ik was het niet van plan maar op weg naar de moestuin ging ik even wat broodjes halen bij de lidl, en toch weer wat gekocht voor de tuin : een hortensiaplantje. Die gaat in de grote pot waar eerst mijn appelboompje instond, en vorig jaar een paprikaplant. Thuis hebben we ook 3 hortensiaplanten op pot en die geven 's-zomers prachtige bloemen.
Geplaatst: Zaterdag om 12:081 d 14 hours ago, Petrasmoestuin said:Mooie potjes! Hier gaat maar 1 - 5 bonen in, maar in een rol veel meer toch?Ik had je verkeerd begrepen @Petrasmoestuin ,ik dacht dat het over potjes voor ná verspenen ging die niet diep genoeg waren door de lange wortels van je zaailingen op rol.@Rookie ,ook ideaal om tomatenplanten van een gewone P9 over te zetten die te snel omhoog gegaan zijn.😉Heb je gelijk weer 10 cm extra om het stammetje extra wortels te laten maken...😉 Zaterdag om 12:171 d aangepast door Bernaar
Geplaatst: Zaterdag om 16:231 d Nieuw huisje voor de koolmeesjes.Voederschaal wat ik ga gebruiken als bonsaischaal was 7.99€, 10x goedkoper dan echte schalen... Moeten nog wel afwateringsgaten in geboord worden. Wat er inkomt te staan, heb ik nog geen idee over.Tuincentrum heeft altijd wel een kar staan dat als je een aankoop doet, je een plantje mag meenemen, dus ik en vriendin afzonderlijk betalen en elk een plantje. 😊
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.