Geplaatst: 7 maart 201214 j ook nog even een snoeischaar van 6,75 gehaald. een duurdere ben ik niet waard de vorige heb ik in de sloot laten vallen, die daarvoor begraven(en helemaal roestig teruggevonden) nog eentje verloren, en met mijn eerste heb ik geprobeerd een veel te dikke tak te knippen. gevolg; scheve schaar...Moet je ook niet doen! Voor takken heb je een takkenschaar nodig, en voor de rest zou ik zeggen doe er een touw aan die je om je nek hangt Good things come in small packages
Geplaatst: 7 maart 201214 j bekend verhaal...hier liggen 2 snoeischaren in de vijver....clematis snoeien ...hopla...de derde heb ik inderdaad met een touwtje aan broek vastgemaakt als ik weer boven de vijver ga snoeien
Geplaatst: 7 maart 201214 j Dan zit ik met die compostberg die we leegzeven aan het ontvangende eind van die verloren gereedschapjes. Komen heel wat verroeste schepjes e.d. tegen die met de knipsels onbedoeld op die bult zijn beland. Mooiste is de ergonomisch verantwoorde meebewegende en voor kleine handen geschikte supersnoeischaar! Edit: Oeps, meegesleept... off topic.. sorry 8 maart 201214 j aangepast door Gast
Geplaatst: 7 maart 201214 j ik wacht tot volgende week bij de aldi...dan hebben ze meer dingen die ik nodig heb. zoals pootuitjes, koemestkorrels...Dacht dat het uienZAAD was? ja, dat dacht ik eerst ook...maar ergens anders op het forum hadden ze het er ook over en bleek het om pootgoed te gaan....als dat het geval is, haal ik ook de aspergeklauwen
Geplaatst: 8 maart 201214 j bekend verhaal...hier liggen 2 snoeischaren in de vijver....clematis snoeien ...hopla...de derde heb ik inderdaad met een touwtje aan broek vastgemaakt als ik weer boven de vijver ga snoeien Touwtje eraan met een lus. Lus om je arm en niets aan het handje, behalve je snoeischaar dan Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Geplaatst: 8 maart 201214 j Vandaag even naar mijn vriendin in Duitsland wezen koffiedrinken. En dan ga ik vaak even neuzen bij de Kik daar, dat is een soort Wibra. Daar heb ik voor 6 euro gekocht: -3 plastic plantstolpen-1 paar tuinhandschoenen-2 x insectengaas á 130 x150 cm. Koopje dacht ik zo, toch....
Geplaatst: 8 maart 201214 j Ik was nog iets vergeten, ik heb een aantal weken geleden via Marktplaats een Keter patio rattan kast gekocht voor op de tuin. Voor het gereedschap. Deze kosten normaal toch dik 100 euro nieuw. Deze koste inclusief verzendkosten 60 euro. Alleen kreeg je hem in een dichte kapotte doos geleverd en ze weten daarom niet of er iets kapot is. Als er iets kapot is wordt dat kostenloos vervangen door Keter. Wij hebben nu na dik 3 weken onze kast compleet voor 60 euro. Alleen was de onderste achterwand-plaat kapot en is die nu niet donkergrijs maar zwart, Tja..... dat maakt me niets uit. EN..... NAGENOEG GEEN ONDERHOUD ERAAN!!!!! http://link.marktplaats.nl/537444034
Geplaatst: 8 maart 201214 j ik heb onlangs wijngistingsflessen, wijnflessen, een sappan, (via marktplaats allemaal) slangenlook, zoethoutplant, andorn, rode zeekool, zuringspinazie en egyptische ui gescoord... (dus Gee je hoeft niet meer te delen ) Een berg rode plantuitjes, rode salie, citroenmelisse en rozemarijn...
Geplaatst: 9 maart 201213 j Vandaag een mooie meevaller gehad, gevonden op marktplaats. 8 betonnen palen 1.65 meter 10x10 cm. Met een behoorlijk lang stuk haast. En een stuk of 8 lange planken. En een paar stoeptegels. En mijn vader had nog een stuk of 10 rikkepalen. En dat alles voor 0,0. Fast nog eens een mazzeltje.
Geplaatst: 10 maart 201213 j Wat zaden gekocht bij de Welkoop vandaag na het paardrijden (zit op dezelfde fietsroute, dus de verleiding is vaak onweerstaanbaar). Ishikura stengelui - mijn vader kan geen gewone uitjes (witte ui, sjalotten, rode ui, etc) verdragen, dus gebruiken wij stengelui/bosui/lente-ui. Maar vaak vind hij die smaak te intens, en ishikura is lekker mild :3 Noordhollandse Veldsla - ben verslaafd aan salades. SALADEEEE Grootbladige basilicum Rode Zonnehoed - aftreksel dr van is ook goed voor herstel na ziekte en bevordering van het immuunsysteem, en m'n lieverd ( ) is nogal vaak een beetje grieperig. Dattie een theeleut is helpt iig bij het naar binnen krijgen van thee van citroenmelisse (voor z'n koppijn) en dergelijke :3 Oh! En een zweepje van een meter, want daar kwam ik eigenlijk voor
Geplaatst: 10 maart 201213 j Vandaag: 12 zakken potgrond, een nieuw schepje, een wasbakslang, en een zakje schroeven. Good things come in small packages
Geplaatst: 11 maart 201213 j Vandaag besteld, over een paar daagjes binnen. Kan niet wachten! Kweekpotjes 13 cm, kunststofViolen red wing - prachtige diep rode violen met goudgele tekeningViolen avondzon - diep rood met zwarte vlekBlauw bosviooltje, stiekem mijn favoriet - ook zo leuk om tegen te komen tijdens wandelingen in het nabijgelegen bos.Madeliefjes - kon het NIET laten mijn jeugdsentiment zelf proberen te zaaienMossteenbreek - fijne low-maintenence plantjes, weinig water nodig en zo ongeveer geen bemesting - fijne aan rotsplantjes.De Mossteenbreek zal tevens een lesplantje worden voor m'n lief - die liet ooit nog een CACTUS van de dorst doodgaan
Geplaatst: 11 maart 201213 j gister toch maar een zakje raapsteelzaadjes gekocht, geen idee of ik dat wel lust Schrijffouten onder voorbehoud
Geplaatst: 12 maart 201213 j Bij de AktieMaxi 30 zakjes zaad voor 3 euro. Tja... kan je dan niet laten liggen toch?
Geplaatst: 13 maart 201213 j Eindelijk; drukspuit gekocht. Gardena, bij karwei in op-op hoekje 35% afgepriisd. Werkt prettiger dan het kleine knijppompje wat ik had.
Geplaatst: 13 maart 201213 j Dat was een koopje Erny Gisteren aangeschaft bij de Action: 7 wandhaken, 3 hangpotten en 6 balkonhaken (voor aan de schutting). Good things come in small packages
Geplaatst: 14 maart 201213 j AktieMaxiScore voor Tnauta: 30 zakjes groentezaad voor 3 euro! Zijn gekocht. (Sla div./ wortels div./ radijs div./ bonen/ erwten/ krulandijvie/ spruiten/ spinazie/ Patisson/ Mex. Munt/ Koolrabi/Japanse Mosterdkool ongeveer.) Stuur je je adres even via PB dan weet ik waar het heen moet Nog meer liefhebbers?
Geplaatst: 14 maart 201213 j Wauw 30 zakjes 3 euro!!! Klinkt top. Zelf nog aan het wachten op mijn bestelling bij het vlaams zaadhuis. Maar ik heb zo'n zin om alles in de grond te stoppen
Geplaatst: 15 maart 201213 j duo serre.ik had mijn home made kas weer uitelkaar gehaald en vermaakt tot een koude bak op de tuin met kozijn.dus moest weer iets in mijn eigen tuin voor de zaailingen.bij de dekatuin geslaagd voor een mooie prijs 37.50! incl fleese doek.
Geplaatst: 15 maart 201213 j Bij de aldi toch 2 aspergeklauwen gehaald, een zakje knoflook en een aardbeiplant voor mijn dochter Schrijffouten onder voorbehoud
Geplaatst: 16 maart 201213 j Vandaag ging ik naar het tuincentrum voor plantstokjes, toen zag ik allemaal groenteplantjes en kon me niet meer beheersen Heb 16 preiplantjes, 4 bloemkolen, 4 spitskolen, 4 broccoli, 4 savooiekool, 4 andijvie, 4 ijsbergsla, 4 lollo rosso en vooruit heb ook nog maar wat violen meegenomen, en natuurlijk geen plantsokjes Schrijffouten onder voorbehoud
Geplaatst: 17 maart 201213 j Ja herkenbaar Ging naar cranenbroeck om 2 zakken goedkoop kippevoer te halen....kom bij de kassa....179 euro
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.