Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Je nieuwe aankopen

Featured Replies

Geplaatst:

Gekocht in Italie en onderweg naar huis.

Alvast voor volgend jaar.

Leuke bijkomstigheid: tomatenzaden voor 0,90 per zakje !

De boontjes zijn een specialiteit, volgens de verkoper. Hij vond het maar raar dat ik ze kocht om te zaaien en niet om te eten. Ze zouden heel moeilijk kiemen en groeien etc. We zullen zien.IMG098674081528273428.JPG

• 4 weken later...
Geplaatst:

Wat geen bakjes!!!

Vanaf vandaag ook in de winkels volgens de folder. Ik ben benieuwd, overigens adverteerde Cranenbroek afgelopen weekend met een eigen merk setje voor 94,50. Welkoop heeft een setje, nou ja waar ik was enkel het bordje, schap was leeg, van Stiga voor 239,-.

Hier toch maar de Gardena Polo 220 gekocht. Gelijk maar even binnenhalen.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Geplaatst:

Jawel Donald, de bakjes zijn ook aangekomen.

• 1 maand later ...
Geplaatst:

bitterzout en natriumbicarbonaat, redelijk goedkoop, De Online Zeepwinkel

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voor dat geld moet je ook 25 kilo bitterzout kunnen verwerven. Of zoek je zo'n duurdere variant, als laxatief...

BTW nummer lenen voor Borax. Ik was destijds te laat bij de DA, was altijd nog geen 6 euro voor kleinverpakking, kilopotje.

Van natriumbicarbonaat ben ik niet zo prijsbewust, dus geen idee of je niet net zo goed terecht kunt bij het armpje. Als je AH het in zijn assortiment heeft ben je zelfs zonder de verzendkosten goedkoper uit 'Prijs per KG €3,72', 1,69 per Pound versus 2,55 per pond, Baking Soda is voor voeding, https://www.ah.nl/producten/product/wi386329/arm-en-hammer-pure-baking-soda.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Een patio perenboom

Geplaatst:

Cool Angela. Benieuwd hoe ie gaat bevallen. Welk ras?

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Schaam me dood maar weet het echt niet meer. Handpeer met een rood blosje misschien Bonne louise (gelukkig hangt het kaartje er nog aan

Ik heb nog 2 patio boompjes meer maar dan pruimen en ik vind ze wel fijn er kunnen er makkelijk enkele naast elkaar en je kan er makkelijk bij.

De verleiding was groot om er nog enkele meer te nemen.

Geplaatst:

Wonderboom en een fingerlimeplant. Jeej! Zo gruwelijk nieuwsgierig naar dit duo. Stonden al een poosje op mijn verlanglijstje en palmaverde had de wonderboom weer. Dan is je keuze snel gemaakt natuurlijk. Verzending is binnen 5-8 dagen. Kan niet wachten. Pomtidommmm, ongeduld...!

• 2 weken later...
Geplaatst:

eabfa9b763ce4cc21610c685f2bc8b5c.jpg

De boom heeft zowaar 5 vruchten! Heel nieuwsgierig.

De wonderboom verliest blijkbaar zijn blad. Een vrij geel boompje en inmiddels een stuk kaler. Ik heb een paar groene blaadjes geproefd en ze zijn erg smakelijk. Ik ben nu nog benieuwder naar de smaak van de bloemen en peulen.

(En ja, hij zit inmiddels in een pot. Dit was zijn reispotje.)

177f68ca494285b51725390bd1c7be76.jpg

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik heb chocolade salami besteld via een nl webwinkel.

Bloody hell….Dat is lekker!!

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Geplaatst:

Klinkt als iets met chocolade en knoflook? Yaiks, ik sla fjes over

7d063586f184d9b034ff7883056e2d51.jpg

Hier een hiep gekocht. Op aanraden van het befaamde koppel uit Zelhem. Mooi zwaar ding. Meteen laten slijpen en een wetsteen gekocht voor het laatste aanscherpen. We gaan em vandaag uitproberen.

Geplaatst:

Mooi zo'n nieuwe hiep, maar kijk uit.

Ik was blij dat die van mij niet zo scherp meer was toen ik op mijn duim sloeg bij het klein hakken van takken.

Geplaatst:

Whoops, nee dat moeten we niet hebben. Dank voor de waarschuwing Patrijs

Geplaatst:

Waar gebruik je zo'n hiep ? Tuin, keuken ??

Geplaatst:

Ik gebruikte hem veel om wilgentakken op te schonen.

De kleinere zijtakken er af om mooie tenen over te houden om schuttingen te vlechten.

Op de tuin om snoei afval, zonnebloemen, aardperen, aspergeloof en frambozen klein te hakken op een hakblok.

Deze snippers gebruik ik als bodembedekker of gaan op de composthoop.

Foto uit februari:

2018020715214540331518290360.jpg

Geplaatst:

vandaag op de weekelijkse zondagsmarkt in pécs (zuid hongarije ) een granaatappelstruik en 2 kakibomen van verschillende rassen gekocht!

waren aan de prijzige kant, maar de kaki's zijn beide zo'n 1,5 meter hoog qua stam. ben er erg blij mee

kaki14511541363680.jpg

granaatappel16731541363708.jpg

groetjes tim

Geplaatst:

Oké!!!

Big bazaar alles wat je kan dragen voor €5 shoping gekte. Opruiming Sluiting Dordt.

Doos kaarsen met glas plusminus 500 stuks

5 insektenhotels. 2 pindakaasvoederhouders. 8 glazen vogelhuisjes. 2 poepzakrolletjes. 1 halsband. 1 lippenstift. 2 pantys. 1 kaarsenlonten. 5 droogbakjes. 1 poottafel. 1 Oostenrijks hoedje. 9 vogelhuisjes. 1 lantaarn. Bergen plantuien en sjalotten.

Linked Image

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

En waar is de foto van waar je dit allemaal weet te dragen?

Geplaatst:

Die foto van het dragen wil ik ook wel zien

Geplaatst:

Alles op de poottafel gestapeld

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

• 2 maanden later ...
Geplaatst:

Vandaag naar Boskoop geweest voor een show en aangezien ik daar toch in de buurt was ook naar Fruitbomennet geweest.

Was allemaal heel verleidelijk maar ben met 3 bomen weggegaan dat was eigenlijk 2 meer dan de bedoeling.

Geplaatst:

Bij de Aldi

2 soorten broed gekocht

Geplaatst:
Vandaag naar Boskoop geweest voor een show en aangezien ik daar toch in de buurt was ook naar Fruitbomennet geweest.

Was allemaal heel verleidelijk maar ben met 3 bomen weggegaan dat was eigenlijk 2 meer dan de bedoeling.

Er lopen daar erg hinderlijke tuinkabouters rond die, voor je er erg in hebt, ongevraagd allerlei extra planten en bomen in je auto stoppen. Zo bleek er bij thuiskomst de laatste keer er een dwergmoerbei zich in mijn kofferbak te bevinden en twee bezoeken daarvoor lag er opeens een Bergpapaya/Babaco met vruchten op de achterbank.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.