Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb er een aantal gehaald. Beloofd ook te werken met komkommer, paprika, cougette en aubergine

Testing the Topsy Turvy tomato planter :

Geplaatst:

Komen jullie wel eens bij de Action? Ik bijna nooit, want zit nogal uit de buurt. Maar ik heb gehoord dat ze in het voorjaar wel leuke en goedkope tuinspullen hebben. Ik ben er van de week heen geweest, maar toen was er nog niks. Zodra iemand ziet dat de Action met tuinspullen komt voor dit seizoen, kan diegene dan even waarschuwen? Mijn dank is groot!

Geplaatst:

Kom ook niet vaak bij de action. Hier niet ver weg maar ga niet vaak ( graag ) de stad in. Op het internet staan ook elke week de aanbiedingen.

Volgende week za. 18 febr. kasjes ( mini ) met zaad voor pelargoniums, petunia's en dat soort spul. Heb zelf al pelargoniums gezaaid, hebben al 2 echte blaadjes!, om te proberen. Zaadje per stuk €0,45, zakje iets van €4,69, was wel F 1 maar opkomst valt me toch tegen. Wil die van de Aldi toch ook eens proberen en extra nemen, als ze zolang houdbaar zijn, om te zaaien volgend jaar januari. €0,99 voor kasje én zaad.

Geplaatst:

Als er iemand zo`n Topsy Turver voor mij mee zou kunnen nemen bij de moestuinforumdag zou ik het wel leuk vinden om hem te proberen met een (kleine soort) peper erin...dan kan ik hem aan mijn nog te maken pompoenbed hangen. Kosten mijnerzijds naturellement

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Vanaf donderdag is er bij de Franse Lidl weer zaad te verkrijgen..vanaf 29 cent voor gewoon zaad zoals wortels, bietjes, koolrabo, paprika, radijs uien, pompoen, prei, kool, allerlei kruiden.... 69 cent voor grotere verpakkingen van haricots verts.. boterboontjes..doperwtjes, zonnebloemen en 1,59 voor premiumzaad, geselecteerde variaties zoals snackkomkommer en kruiden of bandzaad...

img411873721329071544.JPG

img412251451329071588.JPG

Geplaatst:

Appelvrouw, zou je voor mij naar de Franse lidl willen gaan?

Stel maar een pakket samen, ik laat me verrassen!

Uiteraard betaal ik ervoor

Gr.Wesley

ps voor ongeveer 5-10 euro

Geplaatst:

Wesley, ik wil best voor je langs de franse Lidl gaan ( eigenlijk maakte ik een grapje aan Jootje, dat ik er wel even langs wilde gaan voor haar, vandaar de knipoog) Maar: ik zou eerst eens informeren of de Nl Lidl niet ook zaden gaat verkopen. Want als ik je zaden moet versturen ben ik aardig wat meer geld kwijt aan postzegels en ben jij duurder uit!

Geplaatst:

De nederlandse Lidl verkoopt voor zover ik weet geen zaden Jet. De duitse Lidl daarentegen wel en die is wat zijn prijzen betreft nog veel interessanter dan de franse Lidl bij jou . Hun prijzen zijn ook dit jaar hetzelfde gebleven. Gewone groentezaden , kruidenzaden en bloemenzaden 19 ct per pakje . Hybride zaden , zaadbanden en peulvruchten (die laatste 50 gram per pakje) kosten 49 ct.

De belgische Lidl verkoopt ook zaden , zelfs met hetzelfde soort verpakkingen als de duitse , maar ze zijn daar vreemd genoeg een heel stuk duurder.

Dus een tip voor duitse grensbewoners ... ga eens langs een duitse Lidl.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

O Frans wat goed dat je dat weet! 19 cent is helemaal te geef zeg. Dus Wesley moet eigenlijk bij jou of Kruidje zijn..of zijn moeder vragen om een uitje over de grens ) Wel handig voor je groenteverkoop Wesley, dan kan je nog eens veel zaaien voor weinig geld!

Geplaatst:

Goeie tip Frans,

Heb ik morgen gelijk een excuus om wat anders te gaan doen dan sollicitatiebrieven te schrijven

De nederlandse lidl had vorige week of twee weken terug (dat weet ik niet precies meer)kweekbakjes met zaad van 1 jarige bloemetjes.

Maar ook een aantal groentezaden voor 89 cent

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

vorig jaar had de aldi in Nederland ook gewoon groente zaden.

was supergoedkoop.

waarschijnlijk nog even wachten......

Geplaatst:

De aaniedingen van vorig jaar kun je terugvinden met google. Vallen veelal in dezelfde tijd, het andere jaar. Bonen en erwten waren vorig jaar verkrijgbaar, begin april.

Geplaatst:
Als er iemand zo`n Topsy Turver voor mij mee zou kunnen nemen bij de moestuinforumdag zou ik het wel leuk vinden om hem te proberen met een (kleine soort) peper erin...dan kan ik hem aan mijn nog te maken pompoenbed hangen. Kosten mijnerzijds naturellement

In de winkel hier zijn er geen meer, er is iemand geweest die alles meenam.....Je mag er van mij wel 1, maar hoe komt die bij je? Misschien zit moestuindag er dit jaar wel in, dat weet ik nog niet.

Geplaatst:
De nederlandse Lidl verkoopt voor zover ik weet geen zaden Jet. De duitse Lidl daarentegen wel en die is wat zijn prijzen betreft nog veel interessanter dan de franse Lidl bij jou . Hun prijzen zijn ook dit jaar hetzelfde gebleven. Gewone groentezaden , kruidenzaden en bloemenzaden 19 ct per pakje . Hybride zaden , zaadbanden en peulvruchten (die laatste 50 gram per pakje) kosten 49 ct.

De belgische Lidl verkoopt ook zaden , zelfs met hetzelfde soort verpakkingen als de duitse , maar ze zijn daar vreemd genoeg een heel stuk duurder.

Dus een tip voor duitse grensbewoners ... ga eens langs een duitse Lidl.

Oooooooo zijn ze er alweer!!!!

Zaterdag maar s ff langsgaan....

Geplaatst:

Heeft iemand een link naar die lidl advertentie van vorig jaar in NL? Kan hem niet zo 1 2 3 vinden

Dacht me toch echt te herinneren dat de lidl wel wat had, maar niet het zelfde als die in Duitsland/frankrijk ?

Heb dat vorig jaar totaal niet gezien ondanks het opletten... Heb toen wel zaden bij de Aldi gehaald voor 29 cent per zakje.

Maar ik heb het idee dat het aanbod van de Duitse lidl véél breder was, heb toen wat zakjes gekregen via iemand die het haalde in Duitsland... Maar zou eigenlijk sommige dingetjes wel weer opnieuw willen hebben.

Maar als het ook in NL komt, dan kan ik het gewoon zelf halen .

Geplaatst:

Ik was gister bij DekaTuin en daar waren de zaden, pootui en aardbei stekjes etc met (uit mijn hoofd) 20% korting

Ook een kweekbak voor 5.95 en turfpotjes

Heb zelf Fragaria Maxim en Fragaria White Dream, Rode ui en Sjalotjes gescoord!

Geplaatst:

Bedankt voor die tip over de Lidl in Duitsland! Ben er net geweest en heb een hele lading zaadjes gekocht voor € 0,19 per zakje! Daarnaast een aantal kweekbakjes die in de aanbieding waren. Dat was zeker de moeite waard!!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...