appelvrouw Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 O, Tine, gelukkig heb jij dat ook ( nee, dat is helemaal niet gelukkig, maar ik voel me zo minder alleen tussen al die stoere autorijders) dat eigenlijk niet willen rijden op onbekende plekken. Zelf rijdt ik nog maar een 6 km parcours( ja steeds dezelfde) in Fr. en in Nederland rijden ben ik helemaal "verleerd"... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 24 december 2011 Geplaatst: 24 december 2011 Was jij vorig jaar geweest ?Haal ik jou op , en rijden we op de terugweg ( naar Nederland ) langs Guus ( en wesley ) en dan naar Zelhem ? of moet je dan die dag ook weer terug naar Fr ? Dat red ik niet echt.
appelvrouw Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Je moet wel erg van autorijden houden Bit! Als je bij mij in de buurt bent is het natuurlijk leuk, én gemakkelijk. maar eh, het is ruim 400 km van mij vandaan naar Zelhem..en dan rijdt je niet over Brabant!! Er is ook nog Geedee, die kan ik per trein bereiken... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Eva Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 autorijden vind ik nog steeds heel erg leuk, ik rook me alleen te pletter in de auto...maar ja, dat doe ik ook als ik zenuwachtig ben, op een onbekende plaats ben of met vreemden of zelfs met bekenden praat. hmm.....als ik het zo teruglees ben ik gewoon een kettingroker... zelhem vinden lukt me vast ook wel, ik doe alles nog op de ouderwetse manier, met kaart of routebeschrijving. ik kom altijd op de plaats van bestemming, soms met een omweggetje alleen als ik onder limburg moet zijn zoek ik een slaapplaats voor de nacht, anders rijd ik meestal terug. ik heb er wel zin in eigenlijk, dus wanneer gaat het nu gebeuren?
Jorieke123 Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Geplaatst: 28 december 2011 Moeten we maar vast een datum prikken dan? Of er in ieder geval weer een poll voor openen, zodat iedereen aan kan geven op welke dagen hij/zij kan? Dan kiezen we de dag met de meeste aanmeldingen. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 28 december 2011 Auteur Geplaatst: 28 december 2011 Ok, de poll is geboren. Klik alle dagen aan waarop je zou kunnen. (mocht er nog iets toegevoegd worden, dan hoor ik het graag. Hemelvaartsdag is midden in de week, dus misschien heeft niet iedereen dan een lang weekend?) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorg Geplaatst: 28 december 2011 Geplaatst: 28 december 2011 Handig dat je meerdere dagen kunt kiezen in de poll . Ik kan alle zaterdagen behalve met pinksteren.
Eva Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 19 of 20 mei blijven mijn voorkeur houden.....
geedee Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 Is er ook een indicatie voor wat betreft de tijden? (moet oppas regelen in weekend)Blijven jullie allemaal tot middernacht om dan om het kampvuur te dansen of wa?
Jorieke123 Geplaatst: 29 december 2011 Auteur Geplaatst: 29 december 2011 Vorig jaar taaide iedereen zo rond een uur of 4 a 5 wel af. Maar langer blijven mag altijd! Tentje, in het weiland ofzo. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Nicolette Geplaatst: 29 december 2011 Geplaatst: 29 december 2011 kijk maar uit voor je het weet slaan we kamp op
Eva Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Is er ook een indicatie voor wat betreft de tijden? (moet oppas regelen in weekend)Blijven jullie allemaal tot middernacht om dan om het kampvuur te dansen of wa? ik zie het al voor me...net een verzameling heksen!op zich lijkt het me heel leuk om een tentje te zetten hoor!en fikkie stoken is altijd fijn
Jorieke123 Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Geplaatst: 30 december 2011 kijk maar uit voor je het weet slaan we kamp op Haha is goed hoor! Als jullie na een tijdje maar weer weggaan... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Koert Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Hoezo weg? Mensen voor kost en inwoning laten werken is ook zelfvoorziening Even a broken clock is right twice a day
Bit Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Hoezo weg? Mensen voor kost en inwoning laten werken is ook zelfvoorziening Leenheer en slaven , zoiets ? Die groep heksen, laat die maar thuis.
Eva Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 helemaal in trance in je blote kont om een vuurtje dansen....je weet niet wat je mist bit!
geedee Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 En als het dan ook nog eens volle maan is.....
Kruidje Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Daar doe ik niet aan mee. Dat is me in juni nog veels te koud! Bibber... de gedachte al. Mag 'k ook komen kijken in m'n koltrui? Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Kruidje Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
wesleyb Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 @Bit Ik zou graag naar de moestuindag willen, zou jij ons dan op kunnen halen. Ik moet Guus nog wel ff spreken daarover. Als je dat zou kunnen zou dat heel fijn zijn! Gr. Wesley
Bit Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 ja hoor. doen we !en als ik dat weekend vanuit Fr kom , nemen we appelvrouw ook nog mee. leuk leuk.
JdS Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Vele enthousiaste reactie! Het lijkt me ook wel gezellig, het wordt alleen een hele klus om dit onderwerp (alle 8 pagina's) door te nemen.Is er al een datum, tijd en vooral plaats bekend?En moeten er eigenlijk niet twee dagen zijn, 1 om zaai- en stekgoed te ruilen en 1 als alles in bloei staat?Lijkt me allebei leuk. JdS
Jorieke123 Geplaatst: 4 januari 2012 Auteur Geplaatst: 4 januari 2012 @JdS: Je kunt in de poll aangeven op welke dagen je allemaal zou kunnen, dan kiezen we de dag waarop de meeste mensen kunnen.Ik zit inderdaad ook wel te denken aan nog een moestuindag, ergens in oktober ofzo. Meer een oogstfeest zeg maar. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Eva Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 dan kunnen we ook recepten van elkaar uit proberen!
Aanbevolen berichten