Ga naar inhoud

Moestuindag 2012: op 20 mei in Zelhem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

O, Tine, gelukkig heb jij dat ook ( nee, dat is helemaal niet gelukkig, maar ik voel me zo minder alleen tussen al die stoere autorijders) dat eigenlijk niet willen rijden op onbekende plekken. Zelf rijdt ik nog maar een 6 km parcours( ja steeds dezelfde) in Fr. en in Nederland rijden ben ik helemaal "verleerd"...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Was jij vorig jaar geweest ?

Haal ik jou op , en rijden we op de terugweg ( naar Nederland ) langs Guus ( en wesley ) en dan naar Zelhem ?

of moet je dan die dag ook weer terug naar Fr ? Dat red ik niet echt.

Geplaatst:

Je moet wel erg van autorijden houden Bit! Als je bij mij in de buurt bent is het natuurlijk leuk, én gemakkelijk. maar eh, het is ruim 400 km van mij vandaan naar Zelhem..en dan rijdt je niet over Brabant!!

Er is ook nog Geedee, die kan ik per trein bereiken...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

autorijden vind ik nog steeds heel erg leuk, ik rook me alleen te pletter in de auto...maar ja, dat doe ik ook als ik zenuwachtig ben, op een onbekende plaats ben of met vreemden of zelfs met bekenden praat.

hmm.....als ik het zo teruglees ben ik gewoon een kettingroker...

zelhem vinden lukt me vast ook wel, ik doe alles nog op de ouderwetse manier, met kaart of routebeschrijving. ik kom altijd op de plaats van bestemming, soms met een omweggetje

alleen als ik onder limburg moet zijn zoek ik een slaapplaats voor de nacht, anders rijd ik meestal terug.

ik heb er wel zin in eigenlijk, dus wanneer gaat het nu gebeuren?

Geplaatst:

Is er ook een indicatie voor wat betreft de tijden? (moet oppas regelen in weekend)

Blijven jullie allemaal tot middernacht om dan om het kampvuur te dansen of wa?

Geplaatst:
Is er ook een indicatie voor wat betreft de tijden? (moet oppas regelen in weekend)

Blijven jullie allemaal tot middernacht om dan om het kampvuur te dansen of wa?

ik zie het al voor me...net een verzameling heksen!

op zich lijkt het me heel leuk om een tentje te zetten hoor!

en fikkie stoken is altijd fijn

Geplaatst:

Hoezo weg? Mensen voor kost en inwoning laten werken is ook zelfvoorziening

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Hoezo weg? Mensen voor kost en inwoning laten werken is ook zelfvoorziening

Leenheer en slaven , zoiets ?

Die groep heksen, laat die maar thuis.

Geplaatst:

@Bit Ik zou graag naar de moestuindag willen, zou jij ons dan op kunnen halen. Ik moet Guus nog wel ff spreken daarover. Als je dat zou kunnen zou dat heel fijn zijn!

Gr. Wesley

Geplaatst:

ja hoor. doen we !

en als ik dat weekend vanuit Fr kom , nemen we appelvrouw ook nog mee.

leuk leuk.

Geplaatst:

Vele enthousiaste reactie! Het lijkt me ook wel gezellig, het wordt alleen een hele klus om dit onderwerp (alle 8 pagina's) door te nemen.

Is er al een datum, tijd en vooral plaats bekend?

En moeten er eigenlijk niet twee dagen zijn, 1 om zaai- en stekgoed te ruilen en 1 als alles in bloei staat?

Lijkt me allebei leuk.

JdS

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...