Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ow.. haha... Ik was eigenlijk nog niet helemaal zover. Maar idd... de dagen vliegen voorbij.

Voor iedereen hele fijne dagen en veel tuin-inspiratie ( en ook andere ) voor in het nieuwe jaar.

Geplaatst:

Gaat hard inderdaad, zit met mijn gedachten nog helemaal niet bij de kerstdagen of de jaarwisseling.

Anyway: alvast prettige kerstdagen en een gezond en gelukkig 2012 gewenst!

Geplaatst:

morgen de kerstboom opzetten...ik hoop dat ik dan een beetje in de kerststemming kom...

iedereen alvast een heerlijke kerst toegewenst!

Geplaatst:
Namens mij ook gezellige feestdagen toegewenst en een vruchtbaar nieuwjaar.

Begin jij nou ook al??? Mijn vriendin loopt me ook al de hele tijd aan m'n kop te zeuren dat 2012 een vruchtbaar jaar is/wordt......ben alleen bang dat zij andere zaadjes bedoeld

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Begin jij nou ook al??? Mijn vriendin loopt me ook al de hele tijd aan m'n kop te zeuren dat 2012 een vruchtbaar jaar is/wordt......ben alleen bang dat zij andere zaadjes bedoeld

ik zou zeggen doe je best

Geplaatst:

Beste Koert, het is van mijn kant natuurlijk erg netjes bedoeld, maar ik wens iedereen toe dat hij of zij de juiste voedingsbodem mag vinden om de zaden optimaal tot wasdom te laten komen in het nieuwe jaar.

Geplaatst:
Hé Koert,jij hoeft in ieder geval niet tot het voorjaar te wachten

Jaarplanning noemen we dat. Als je op mijn verjaardagskalender kijkt, is september overvol. Ra-ra, hoe komt dat toch?

Geplaatst:

alvast prettige kerstdagen en gelukkig Nieuwjaar. Dat iedereen volgend jaar z'n groene vingertjes nog heeft

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

van hier uit ook

ik wens een eider een fijne en gezellig kerstfeest en een gelukkig gezond nieuw jaar

dat al het zaad na behoren goed dient te ontkiemen ...

Geplaatst:

ook vanuit Noordholland ;

fijne feestdagen en een voorspoedig nieuwjaar met veel warmte en gezelligheid voor iedereen

enne....worden we op de hoogte gehouden van al die vruchtbare plannen als de tijd daar is ?? ha ha nieuw leven is altijd leuk,

of het nu om groenten gaat of lieve baby's laat maar weten !! succes !!

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:
ha ha nieuw leven is altijd leuk,

of het nu om groenten gaat of lieve baby's laat maar weten !! succes !!

Ha-ha, dat avatar van jou: een bijtje met een gretige blik op zoek naar bloemetjes.

Geplaatst:

Vanuit hier wil ik ook iedereen hele fijne feestdagen wensen, een goed uiteinde en een zeer gezond en groen (-onkruid ) 2012!

Good things come in small packages

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...