Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hoera! Ik heb het gedaan!


Dorien

Aanbevolen berichten

Bedankt voor al jullie ideeën

de herrie-kamer opzeggen gaat hoop ik binnenkort gebeuren en ik kan het wel betalen hoor, ik heb wat spaargeld..

ik heb besloten dat ik het gewoon ga doen het lijkt me het geld prima waard en het lijkt me fijn als ik die dame een herinnering aan de tuin van haar man kan geven als in goede en vriendelijke handen..

 

En hier komt mijn allereerste foto op het moestuin forum.. tadadada...

Als alles rond is komt er uitgebreider verslag..

5367678151_ec5d8dd3c7_z.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke bier maar dan zelfgebrouwen in die schuur, (ik wou dat ik een schuur bij mijn tuin had)

 

Netjes hoor ik vindt het een mooie start, als iets wat waard is hoef je ook niet aftedingen, en ik zie van alles staan al aan fruit en komt vast nog meer op van het voorjaar en je schuur (geen schuur is echt huis) heeft raampjes.

En zo kun je ook nog schuilen tegen (regen) en vervelende medetuinders als je even rust wil en geen praatje

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen, zelfgebrouwen bier in de schuur, mijn vader brouwt namelijk zelf.. Ik drink alleen zelf geen bier..

Haha ik vind het stiekem ook wel een beetje onnodig dat die schuur zo groot is.. Minder plek voor planten, maar er staan ook stoelen enzo in dus nou ja

Wat zie jij allemaal staan? (ben benieuwd) de aardbeien in elk geval

ik moet nog een beetje gaan ontdekken wat alles is en wat weer boven gaat komen..

Oh en ik krijg een wijnbesplant van mijn ouders, dus aan fruit komt dat er in elk geval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaaf Dorien. Hopelijk is het morgen rond!

 

(ik wou dat ik een schuur bij mijn tuin had)
Geheel in de trand van koert: Hans, als jij een schuur had zouden daar ook nog fruitbomen in staan

Ho ho, ik ben aan 't afkicken, had me zelf voor genomen het niet meer te doen, maar ik heb me zelf al zo in moeten houden

Komt ie dan:

Ja ruilen kan altijd ik vindt ruilen namelijk leuk.

Stek jij nooit, heeft wel voordelen bindt ik vooral winterstek zo makkelijk en snel gaat, al moet ik zeggen dat ik ook chinese dadels gezaaid heb en deze komen goed op nadat ze eerst een koele periode in zand/ijskast hebben gehad.

 

Bij Frank wil ik nog de twee honingbes en de platte perzik, maar ik wacht nog even op zijn kortings bonnen

 

zodra er wat te stekken valt ga ik stekken! maar ik heb de tuin nog maar net en heb maar weinig planten en zeker weinig zaden!

 

wat heb jij zoal?

WAT NIET?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een grasplant is dat? Het lijkt op daglelie (eetbare bloemen) maar die is bij mij nu onder de grond aan het overwinteren..

Zo richting maart kan je de bruine bladeren van de aardbeienplantjes verwijderen. Laat ze nu nog maar lekker zitten.

 

Wat zit er onder dat zeil? En een kruiwagen zoals die daar staat is vrij prijzig (90 euro schat ik) alleen zonder wiel is het vrij zwaar kruien

Die (zinken?) grote bak (ouderwetse weckketel) is mooi! Ik heb er een aantal staan (bij mijn opa uit de kelder) en daar teel ik sla in.

 

Voor de kruiwagen zou je een breder middenpad kunnen maken. Dan kan je dat ding ook eens in het midden zetten. Is wel handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit in de punt sierplanten, rechts daarvan staan denk ik besstruiken, en voor de aardbei lijkt mij ook wel iets van bes

maar toch wel moeilijk zo op foto's te zien, als ze straks wat uitlopen in voorjaar zal dat makkelijker worden.

Super plek naast de sloot dat gaat je echt makkelijk maken met watergeven in de zomer, vindt het wel een tuin met veel mogelijkheden.

Bv leuke pergola voor je compostbak en naast je huis met mooie druiven

Players only love you when they're playing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...