Moesfreak Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Hallo, Ik ben al een tijd niet meer online geweest maar zat te denken; Misschien een moestuin maken voor dieren Zoals Voeder maïs Voeder peen Wat is dan beter?? Hooi kan niet want zoveel plek heb ik niet danHet is ongeveer 100 à 150 vierkante meter ,, Dus wAt is dan slim voor welke dierenMoet ik me richten wat is makkelijk 2 soorten eten. Of 1 tips nodig Quote
geedee Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Voor kippen kun je mais en zonnebloemen zetten (dat doe ikke nl.) Die laatsten kun je makkelijk naast de rand zetten...moeten wel steun....maar je haalt er veel vanaf als je ze een beetje uitelkaar zaait. Quote
hansm Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Zolang je een volledig menu in de gaten houd vindt ik ook zelf kweken voor dieren leuk,zonnebloem, tarwe veel groen vanalles kun je kweken ligt beetje aan voor welk dier?Bij zonnebloem voor kippen neem ik een kleinzadig ras, grote zonnepitten is niet handig bij kleine rassen. Quote Players only love you when they're playing.
Jorieke123 Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Wat voor een dieren heb je? Ik zou dingen telen die je als extraatje geeft. Of gaat het niet om veel dieren? Kippen zijn ook gek op kool, van die mooie losse bladkolen. Die kan je ook laten staan in de winter; hebben ze dan nog wat groenvoer. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kamilla Geplaatst: 30 december 2011 Geplaatst: 30 december 2011 Onze konijnen aten behalve hun standaard brokjes gewoon uit de moestuin mee. Maar ik kan me voorstellen als je een paard hebt, dat je dan vrij veel grond en voeding veel nodig hebt. Quote
Moesfreak Geplaatst: 30 december 2011 Auteur Geplaatst: 30 december 2011 Heb geen dieren wil het voor andere doen Quote
hansm Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 Oke nou je kan ook allerlei zaden kweken om in de winter aan de buitenvogeltjes te voeren of omvet bolletjes mee te maken. Quote Players only love you when they're playing.
Gast jack Geplaatst: 31 december 2011 Geplaatst: 31 december 2011 dan zou ik veel zonenbloemen zaaien en tarwe en mais .dan heb je in de winter voor de buiten vogels iets te geven eenden zijn namelijk dol op mais Quote
Moesfreak Geplaatst: 31 december 2011 Auteur Geplaatst: 31 december 2011 Die bollen ik ga op onderzoek Quote
Moesfreak Geplaatst: 1 januari 2012 Auteur Geplaatst: 1 januari 2012 ik heb nog 1 vraag.. bij een openvlakte ergens verder is een plaats van 200Vierkante meter, ik hou het al 1 jaar in de gaten, maar er komt niemand en is alleen maar grond,?stel als ik dat stuk grond wil, Hoe moet ik dat doen? bij gemeente vragen of ik dat stuk kan kopen? en wat zal dan de prijs zijn,,? (ik zet hier even de vraag omdat ik anders nutteloze topics maak ) Quote
hansm Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Ik denk dat je eerste stap kan zijn om bij kadaster natevragen wie eigendom heeft,al weet ik niet of deze gegevens van kadaster openbaar zijn. Quote Players only love you when they're playing.
Claudia69 Geplaatst: 1 januari 2012 Geplaatst: 1 januari 2012 Onze konijnen aten behalve hun standaard brokjes gewoon uit de moestuin mee. Maar ik kan me voorstellen als je een paard hebt, dat je dan vrij veel grond en voeding veel nodig hebt.Onze konijnen waren verzot op de witte klaver in ons gras (dik en rond werden ze daarvan). Quote
Moesfreak Geplaatst: 2 januari 2012 Auteur Geplaatst: 2 januari 2012 Ik denk dat je eerste stap kan zijn om bij kadaster natevragen wie eigendom heeft,al weet ik niet of deze gegevens van kadaster openbaar zijn. Moet je voor betalen. Quote
Claudia69 Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 Ouderen mensen in de straat weten vaak ook wel wie de eigenaar van zo'n stuk grond is. Quote
Gast jack Geplaatst: 2 januari 2012 Geplaatst: 2 januari 2012 aan welke dieren wil je voer gaan geven ?zijn dit wilde dieren of dieren die bij mensen zitten voor info bij het kadaster moet je ook betalen /welicht als er met een stuk grond niets gedaan word is het welicht van de gemeente zelf Quote
bartp Geplaatst: 20 januari 2012 Geplaatst: 20 januari 2012 of bouwgrond dat bewaard wordt voor de kinderen/kleinkinderen, of als investering. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.