Erny Geplaatst: 7 mei 2012 Geplaatst: 7 mei 2012 Gezaaid: Waterkers.In volle grond gezet: Platte Peterselie en Dille en Afrikaantjes.
Guus D Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 100 stuks stokslaboon. Vandaag chineese, stuk of 200, en nog wat andere rassen. Morgen ga ik de peulen en de erwten zaaien. Ook heb ik mijn wiet opgepot Omdat het kan.
Tania Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Twee soorten rode biet gezaaid, Boro en Detroit Ook een salad bowl mix van verschillende slaplantjes gezaaid en Little Tom Thumb mini-sla. Allemaal in mooie ruime bakken, komt wel goed. Op zonnige dagen mogen die naar buiten toe met pot en al. De snijbiet kiemen werden iets te mager, dus die even wat meer toegedekt, hopelijk komt dat nog goed. Maar dat krijg je met constant de gordijnen dicht - soms wou ik dat ik een verdieping hoger zat, op begane grond heb je wel makkelijk pottekijkers >.>
Knarfvries Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Zaterdag de Bietjes die ik in de kas had voorgezaaid en verspeend uitgeplant 40 stuks ronde kogelOok de Boontjes (pronk en stamsla) uitgeplant tegen het speciaal hiervoor geplaatste hekwerk van 1,80 hoogWitte Kruisbes geplaatst als laatste van de fruitstruiken dit jaar En boerenkool verspeend in pot 8/10cm deze week de uchikuri buiten zetten voordat ze de grond ingaan komend weekend (als het weer een beetje meezit anders laten we ze nog even in de kas)
DubbelB Geplaatst: 8 mei 2012 Geplaatst: 8 mei 2012 Vandaag rode ui, wortelen en pluksla gezaaid. Mijn eerste groenten!Hoop alleen dat het goed is gegaan. De grond was enigzins nat en tijdens het zaaien begon het ook nog eens te regenen. Geen goede eerste zaai dus..
geedee Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Geplaatst: 8 mei 2012 Prinsessebonen gezaaid Koriander, viooltjes, marjolein, artisjok en augurk buiten uitgeplant. Eerste portie oregano en lavas geoogst en gedroogd
meekje Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Paarse stokbonen, Heilige stokboontjes en Italiaanse gele stokbonengeplant en bietjes. Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Gast Geplaatst: 9 mei 2012 Geplaatst: 9 mei 2012 Aardbeien en frambozen geplant. Ook jonge asperges geplant.
Erwin1964 Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Frambozen ga ik in het najaar ook planten. Het afscheidingshek tussen mijn tuin en het pad is verrot, daar ga ik palen slaan en gaas tussen zetten, waaraan ik een een prachtige haag van een meter of 8 frambozen ga planten Gisteravond 22 (zelf gezaaide/verspeende) winterrodekoolplantjes en 23 wittekoolplantjes uitgezet. Kuiltje graven, beetje koemestkorrels er in, plantje erin, aanaarden en aandrukken. Ook nog wat lollo bionda uitgezet. Die regen van vannacht en vanmorgen waren prima, ik ga er vanuit dat ze supersnel aanslaan
Claudia69 Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Dit weekend sugar snaps gezaaid (later dan vorig jaar omdat het zo koud bleef) en nog wat wortels. Bietjes uitgeplant, suikermaïs in potjes gezaaid (die al opkomt), beetje bloemen in potjes gezaaid. Mijn spitskooltjes zijn opgevreten door de slakken, die jammer genoeg wel gedijen in deze kou. 'k Zal nieuwe plantjes mogen zaaien of kopen of iets anders mogen zetten.
JutVrouw Geplaatst: 10 mei 2012 Geplaatst: 10 mei 2012 Tuinbonen, aardappelen en 3 mierikswortel planten in de volle grond gezet en Goji bessen in een grote kuip.Binnen allerlei kruiden en tomaten gezaaid. Ik probeer iedere dag wel iets te zaaien (vooralsnog binnen) maarhet begint wel erg vol met potjes te raken hier!!
Eefje78 Geplaatst: 11 mei 2012 Geplaatst: 11 mei 2012 Gisteren de spruitkoolplantjes uitgeplant. En die waren gisteren, 5 dagen later, alle 20 volledig verdwenen . Slakken denk ik, want ik had ze onder een net gezet
Nicolette Geplaatst: 12 mei 2012 Geplaatst: 12 mei 2012 kool plantjes geplant en heel veel verschillende bonen soorten gezaait en ik moet er nog aardig wat. Lente uitjes gezaait. In de kas tomaten uitgeplant.
patpetje Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Vandaag de tomaten uitgeplant nog onder een afdak lekker warm.
appelvrouw Geplaatst: 13 mei 2012 Geplaatst: 13 mei 2012 Slim gedaan!Hier zijn de boterboontjes gezaaid en de eerste tomaat en paprika in de vaste pot geplant. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
renate Geplaatst: 14 mei 2012 Geplaatst: 14 mei 2012 Ik heb de bloemkool violet plantjes verplant, ze hingen toen na een half uur wel erg slap.En de bleekselderij verspeent. Wat een iele dingen zijn dat toch.
Bubbels Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Kattensnor, voor de bijen, en Juffertje in 't Groen, voor mezelf. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Gemma Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Nog snel 2 soortjes tomaten gezaaid ( roman candle en russian purple ) om uit te proberen.En eeuwig moes en red russian ( beide bladkool ) http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
snekermoestuin Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 bloemkool gezaaid en weer een rijtje radijs kropsla verplant Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/
Jorieke123 Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Bietjes, witlof, roodlof, popcorn maïs, en blauwe maïs. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Biet kogel en biet cylindra. Good things come in small packages
Rantje Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Spruitkool, broccoli en eeuwig moes http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
helena Geplaatst: 15 mei 2012 Geplaatst: 15 mei 2012 Lavas verplant, stond te rotten....Eeuwig moes hopelijk vermenigvuldigt en selderij verplant
Aanbevolen berichten