Geplaatst: 8 januari 201213 j Beste mensen, ik ben moesje een vrouw van 34 en ben er gek op om mijn eigen groente en fruit te kweken. Ook dit jaar ga ik weer wat in mijn moestuintje en tuinkas stoeien met wat groente, fruit en kruiden iig tot snel ! 8 januari 201213 j aangepast door Gast
Geplaatst: 8 januari 201213 j welkom Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 8 januari 201213 j Hallo Moesje en welkom op dit forum! Good things come in small packages
Geplaatst: 8 januari 201213 j Welkom! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 8 januari 201213 j Welkom Moesje, Leuk kruiden en een kas.....wat heb je allemaal in je kas?
Geplaatst: 11 januari 201213 j Leuk, nog meer leden. Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.