Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

De angel van een bij zie je echt wel zitten....kijk maar eens goed dan....misschien toch een wespensoort geweest....die zijn gierig en houden hun angel zelf

Geplaatst:

Ik heb altijd een t-shirt aan, en ben al goed gekleurd op mijn armen en in mijn nek. Maar gisteren had ik een hempje aan, en ben ik dus enorm verbrand op de plekken waar ik nog wit was van het dragen van een t-shirt. Op mijn schouders dus. Au! Ik heb nu al steeds goed gesmeerd met after sun en aloe Vera. Maar goed... het is niet zomaar over.

Geplaatst:

ik klaag omdat ik nooit bruin word, doordat mijn bibs altijd omhoog steekt en de armen verscholen zitten tussen het onkruid dat veel te hoog staat

Geplaatst:

(Hou de tomaat ook in gedachten he Jorieke... als het blijft branden... gewoon tomaat erop smeren...)

Geplaatst:

jorieke

sla, karnemelk helpt ook goed enne goudsbloem natuurlijk

en voor iedereen verder:

pas op voor de zon!!!!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Beetje hoofdpijn

I.v.m. de visite die bleef eten lag de eten vol met spullen.. waren lekker aan het koken.. n zak chips en nog wat dingen hadden we maar even in de oven gelegd; handige opberg ruimte.. tot dat je moeder 2 dagen later de oven aan zet met nog de zakchips er in.. Huis vol met rook..........

Geplaatst:

Oh ik dacht dat ik de enige was die dat soort dingen deed (alleen ben ik dan zelf degene die iets in de oven legt EN degene die m aanzet )

Ik heb mezelf nu maar aangeleerd om altijd even te checken voor ik de oven aanzet.

Hebben jullie een rookmelder? Want die zal dan ook wel afgegaan zijn.

Geplaatst:

rookmelder ligt in de gang dacht ik.. niet in de kamer. Ging tenminste niks af.

Achja, alles flink laten luchten; helaas stond er niet zoveel wind maarja.

Geplaatst:

Och.....je hebt ook van die mensen(ik zag er toevallig vanochtend zo een van in de spiegel) die bakken een stokbroodje af op 8 minuten "micro" ipv "hete lucht".

Geplaatst:

o o had je dat niet beter in de gaten kunnen houden? heb je het nog gegeten

Geplaatst:

Eet Smakelijk

Altijd zo fijn om te zien dat ik niet de enige ben met dit soort dingen

Geplaatst:

1. Broodje de oven in, ik dacht hem even af te bakken, want hij was nog over.. de ochtend er na at ik hem dan wel weer.

2. Even wat anders doen en daarna het broodje er uit

3. 30 of 40minuten later: ohh shit... dat ding ligt er nog...

Geplaatst:

IK klaag dat ik weer een verkeerde soort komkommer heb gekozen, hij is me toch bitter!!! morgen gaan al de 4 planten er uit, jammer en ook dat mijn snack komkommer diva alleen maar mannelijke bloemen maakt.

Geplaatst:

Jeanne wacht daar even mee!

Dat ze bitter zijn kan verschillende oorzaken hebben, maar het weer is nu iets geschikter voor komkommers, grote kans dat de volgende wel lekker zijn

Morgen zoek ik nog wel even naar jouw ras of ik iets kan vinden

Mijn Diva hangt vol met komkommers, ook even geduld hebben, vaak als ze aan het groeien zijn of het even niet naar hun zin hebben dan komen er meer mannelijke bloemen. Je zou zien dat je ineens veel vrouwelijke hebt. Komt echt goed en ze zijn heeeeerlijk!!!!!!!!!!!

Edit: zie dat jouw komkommers bij die rare seedspro vandaan komen, die gochelaar met namen, wat is de volledige Latijnse naam van de emelia?

Misschien kan ik er dan iets normaals over vinden

aangepast door Gast

Geplaatst:

Mensen, er bestaat nog zoiets als een oven met timer. Dan gaat ofwel t piepje af als de tijd om is, ofwel de oven houdt er gelijk mee op als t piept. Voor sommige mensen (ook die van die spiegel) is dat wel een handig iets. Hier ook zo eentje die t steeds vergeet als ik druk bezig ben in huis of in de tuin. Of achter de laptop hang

Good things come in small packages

Geplaatst:
IK klaag dat ik weer een verkeerde soort komkommer heb gekozen, hij is me toch bitter!!! morgen gaan al de 4 planten er uit, jammer en ook dat mijn snack komkommer diva alleen maar mannelijke bloemen maakt.

de planten die jij me gegeven hebt zijn ook nog bitter...maar ik zie het nog even aan! niet te snel opgeven hoor!

Geplaatst:

@ Helly, heb je al eens een stokbroodje willen afbakken op de magnetron-stand in plaats van op de oven-stand(combi-oven)?

Daar helpt geen piepje....ja die piep van de rookmelder ....die begint al na 5 minuten te loeien maar dan stinkt de hele keuken al en ziet blauw.

Geplaatst:

Ik heb geen combi-magnetron Gee.. alhoewel.. ik heb er wel eentje, maar dat display doet t niet zo best dus daar wordt altijd een standaard knop ingedrukt waarvan we weten wat die doet. De oven zit onder de gaspitten en die heeft geen magnetron-werking. En dat is maar al te goed voor moi, want anders zou dat ding in de gang nog vaker piepen. Doet ie al regelmatig als ik t vlees bak en de deur open laat

Good things come in small packages

Geplaatst:
@ Helly, heb je al eens een stokbroodje willen afbakken op de magnetron-stand in plaats van op de oven-stand(combi-oven)?

Daar helpt geen piepje....ja die piep van de rookmelder ....die begint al na 5 minuten te loeien maar dan stinkt de hele keuken al en ziet blauw.

ja hoor! weleens gedaan met pita broodjes hahaha....

@Jeanne ik kan je mini komkommer Beth Alpha aanraden...lekker en niet te groot...

Geplaatst:

oh ja ik kwam om te klagen... dat ik zo lang moet wachten op de uitslag van mijn PrinceII examen, 4-6 weken ofzo, terwijl het gewoon automatisch verwerkt kan worden...

Geplaatst:

Die werken dan vast zelf niet met prince2... of net wél en hebben 8 weken zomervakantie ingepland.

Geplaatst:

Voor het eerst in 10 jaar dat ik hier kweek aardappelziekte..in de ratte`s is het zeker, maar hoogstwaarschijnlijk in al mijn 160 planten.

De ratte`s ga ik vanmiddag opruimen ( de planten) en de rest bekijk ik morgen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.