Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Frank: toen je ze fijntjes vertelde over dat knopje, hoe was toen hun reactie? Wat een verhaal, wat een gekken.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:
  • Auteur

@bonnie f, ik heb de mail door een ander laten beantwoorden want ik kon het niet op een serieuze manier beantwoorden

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Graag uit ik even m'n ongenoegen over Easyplant de Nederlandse dependance van plantenpostorderbedrijf Baldur.

Als je je adres aanpast in hun web database en je geeft een nieuw adres op bij 'afleveradres' stuurt men je bestelling gewoon op naar je oude woning.

Easyplant archiveerd dus niet alleen persoonsgegevens maar is ook niet in staat om te lezen. De bezorger stond voor een dichte deur en retourneerde mijn bestelling aan Easyplant. I.p.v hun persoonsarchief te raadplegen laat men niets van zich horen. Lekker verdienen Easyplant!

Na herhaaldelijk e-mailcontact krijg ik te horen dat ik mijn aankoopbedrag teruggestort krijg. Op de vraag hoe Easyplant mij als klant wil behouden antwoord de bedrijfsleidster; ik kan alleen het aankoopbedrag retourneren.

Duidelijk. In vroegere bestellingen ook dikwijls foutieve producten ontvangen. Easyplant beloofd dan het volgende jaar kosteloos het juiste te leveren, maar is deze belofte nog nooit nagekomen.

Volgend jaar maar rechtstreeks bij Baldur bestellen en dan maar wat meer betalen.

Geplaatst:

Ik klaag dat ik niet afval en ik doe zo goed mijn best,het is wel simpel vergeleken bij het bovenstaande. Maar vindt het toch terecht. zal de leeftijd wel zijn.[zucht]

Geplaatst:
  • Auteur
Ik klaag dat ik niet afval en ik doe zo goed mijn best,het is wel simpel vergeleken bij het bovenstaande. Maar vindt het toch terecht. zal de leeftijd wel zijn.[zucht]

Kan verschrikkelijk zijn! En ik wist niet dat zulke dingen al begonnen als je eind 20 was

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Wees blij dat het pas eind 20 is! (het kan altijd erger)

Good things come in small packages

Geplaatst:
Geplaatst:

Op mijn 20e woog ik 62 kilo. Toen ik op mijn 21e verjaardag op de weegschaal ging staan woog ik 70. Ik wil maar zeggen. Het kan inderdaad erger.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Je best doen zou altijd beloond moeten worden Jeanne!

Ik klaag over de supermarkt die altijd prijsstickers over de informatie op het produkt plakt..informatie die ik graag wil lezen ( zoals hoeveel calorieën/welke E nummers er- in een in produkt zitten)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Op mijn 20e woog ik 62 kilo. Toen ik op mijn 21e verjaardag op de weegschaal ging staan woog ik 70. Ik wil maar zeggen. Het kan inderdaad erger.

op mijn 27e had ik enorm veel problemen om niet af te vallen!

ik vrat alles wat los en vast zat maar ik bleef maar 48 kilo...

waarschijnlijk kwam dat omdat ik nogal een druk baasje was.

toen raakte ik zwanger. ik kwam maar liefst 25 kilo aan!

na de bevalling raakte ik weer met gemak 20 kilo kwijt.

maar een paar maanden later kwam de klapper!

ik stopte met roken én kreeg een heftige hernia.

plotseling maanden achtereen helemaal niets doen....

liggen liggen en nog eens liggen en toen nog eens een operatie die niet hielp

binnen een jaar was ik 90 kilo.

na nog eens 8 jaar erge rugklachten kreeg ik eindelijk ruggeprikken.

het werkte meteen maar na 2 jaar pas volledig pijnvrij!

inmiddels rook ik weer (als een ketter) en ben 72 kilo.

geen dieet, niets van dat. gewoon door weer mezelf te zijn.

een druk, chaotisch baasje

vier weken geleden stap ik uit de auto en jawel, ga ik weer door mijn rug!

dat wil zeggen dat ik 'het traject' weer in moet.

inmiddels naar de pijn arts geweest die heeft me doorgestuurd naar de neuroloog want het lijkt erop dat ik weer een hernia heb.

ik werd dus weer helemaal betast. (leuke dokter dus het mocht van mij... )

eind van de maand weer onder de MRI.

dan kan het wel 1 of 2 maanden duren voordat ik geopereerd kan worden, dan 3 weken geen zware dingen doen. (niet tuinieren dus)

en na een maand of 6 kan ik weer pijnprikken krijgen.

dit jaar zit voor mij dus wel weer geramd! pffffff

er heeft vast niemand iets op tegen als ik even klaag toch?

Geplaatst:

Sneu, maar ik heb eens gerekend... kind is inmiddels hoog en groot genoeg om moeders te helpen schoffelen enzo...

(als je geluk hebt, de mijnen zijn ook groot genoeg, maar hebben zelfs mijn tuintje nog nooit gezien)

(misschien moet ik daar eens over klagen...)

Geplaatst:

Eh, Eva.... dat woord 'sneu' is niet om over jouw verhaal te walsen, want dat neem ik best serieus, ik heb zelf ook jaren vastgebeiteld aan huis gezeten van de pijn...

met nalezen van voorgaande zag het er ineens onaardig uit... niet bedoeld...

Geplaatst:

Terechte klacht Eva!!

Ik zag trouwens ik dacht gisteren of eergisteren iets over een herniabehandeling die TPE heet? Waar mensen zeer veel baat bij (kunnen) hebben? Ik geloof dat het in Radar was.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Nee hoor Eva,schrijf het maar lekker van je af,terechte klacht.

Geplaatst:

Dan ga ik niet meer zeuren over mijn 10kg. Die is er namelijk aangekomen doordat mijn lichaam het niet meer pikte dat ik gek was op slecht voer.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:
Sneu, maar ik heb eens gerekend... kind is inmiddels hoog en groot genoeg om moeders te helpen schoffelen enzo...

Eh, Eva.... dat woord 'sneu' is niet om over jouw verhaal te walsen, want dat neem ik best serieus, ik heb zelf ook jaren vastgebeiteld aan huis gezeten van de pijn...

met nalezen van voorgaande zag het er ineens onaardig uit... niet bedoeld...

haha, dat had idd verkeerd gelezen kunnen worden...dat is het vervelende aan internet, je mist de intonatie en gezichtsuitdrukking...

maar je hebt gelijk, mijn dochter is oud genoeg om op de tuin te helpen.

dat doet ze af en toe ook (niet geheel vrijwillig) maar het probleem is dat ze het verschil tussen groenten en onkruid maar niet kan onthouden! maar ik denk stiekem ook wel eens dat ze dat met opzet doet zodat ik haar niet meer laat schoffelen

Terechte klacht Eva!!

Ik zag trouwens ik dacht gisteren of eergisteren iets over een herniabehandeling die TPE heet? Waar mensen zeer veel baat bij (kunnen) hebben? Ik geloof dat het in Radar was.

hmm, dat ken ik niet. ik ga eens googlen!

Nee hoor Eva,schrijf het maar lekker van je af,terechte klacht.

normaal gesproken vertel ik niet zoveel over mijn persoonlijke dingetjes op het forum, maar dit moest ik gewoon even kwijt hoor!

Dan ga ik niet meer zeuren over mijn 10kg. Die is er namelijk aangekomen doordat mijn lichaam het niet meer pikte dat ik gek was op slecht voer.

ik ben ook erg verzot geraakt op chocolade en cola...daarom gaan die andere 20 kilo er niet vanaf denk ik

Geplaatst:

Ik klaag over mijn verkeerde planning. Had gewoon gisteren naar de tuin moeten gaan, was hier de hele dag mooi weer, in plaats van dat op donderdag (vandaag te plannen). Grrrr....

Geplaatst:

Ik klaag over deze ochtend. Vanmorgen is mijn vader geweest om me te helpen een stuk siertuin terug te veroveren van de klimop en leeuwenbek. Hele ochtend in de stromende regen staan boesteren. Toen we klaar waren brak de zon door. Vinketring, wat waren we nat.

Geplaatst:

Jij kent mijn vader niet. Afspraak is afspraak. Onweer, bliksem of donder, moord of doodslag. Hij stond er om half 9....

Geplaatst:

Als je denk dat je alles super geregeld hebt....gebeurt er iets onvoorzien

Door omstandigheden kan ik op 20 mei pas rond half vier in Zelhem zijn. (Ik ben blij dat ik überhaupt nog kan komen...scheelde niet veel of t ging helemaal niet).

Nu zit ik dus te kijken met de te ruilen plantjes......als ook met de bestelde jam en tuingereedschap.....én de plantenbakken voor wat betreft de mensen die vóór die tijd alweer richting huis hadden willen gaan.

Ik weet even niet hoe dit op te lossen....

Geplaatst:

Is het een mogelijkheid dat mijn vriend het bij jou komt ophalen aankomende week? Moet je even kijken of t wel allemaal in zijn bakkie past. Dat groene ding

Je zou toch samen met Margareth ofzo komen? Kan zij niet eea voor jou meenemen misschien?

Good things come in small packages

Geplaatst:

Nu Geedee, wij vertrekken gewoon later, en komt het allemaal goed met de potten,wil niet dat jij met alles blijft zitten. Alleen hoop ik dat Eva en Frank er ook nog zijn, maar kom ook niet zo laat. dus zal wel goed komen. en Jet natuurlijk! komt goed bij ons in ieder geval.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.