Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:
*klaagmodus-aan-*

Vanmorgen ben ik naar de tandarts geweest.. hij heeft mn kies wat gevuld omdat die weggesleten is, maar nu krijg ik voor mijn gevoel mn kiezen niet meer helemaal op elkaar omdat die vulling ertussen zit.

En als ik per ongeluk te hard kauw, dan trekt er een pijnscheutje doorheen

Dit was de eerste keer dat er uberhaupt een tand gevuld is bij me, dus ik weet niet of dit normaal is of niet.

Als je het idee hebt dat je vulling te hoog is kan je altijd even teruggaan. Is een werkje van 2 minuten om even bij te werken. Ik heb zelf altijd last van "naweeën" na het vullen. Heb nogal gevoelige zenuwen en die zijn dan altijd even wat gevoeliger. Dat zorgt voor die pijnscheutjes. Bij mij een week of 4. Moet alleen niet erger worden, dan kan je beter even terug gaan. Een te hoge vulling kan ook irriteren, dus als je denkt dat het geen kwestie van wennen is gewoon even laten bijwerken.

Vandaag was het al een stuk minder.

optie:

1) of ik raak eraan gewend

2: of ik heb ondertussen mn vulling alweer zelf afgevlakt door (onbewust) tandenknarsen en kauwen...

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

Je bent eraan gewend denk ik. Je vlakt niet in 2 dagen zelf een vulling af namelijk. Al knars je als een ouwe deur.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Ohw gelukkig maar, dat stelt me weer wat gerust

Ik hoop voorlopig niet terug te hoeven voor dat gevul en geboor in mn mond.

(maarja, eigen schuld, was 5 jaar niet naar de tandarts geweest)

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

Tja dan klaag ik hier maar over de examens, aangezien de site van LAKS eruit ligt, lag er de eerste dag al uit vanwege de examenklachten.

Nou ik vind dat het examen veelste moeilijk is, veelste moeilijke en wazige teksten. Zo dat moest er even uit. Ik geloof dat dennislp er ook nog een klacht over had :P

Omdat het kan.

Geplaatst:

Ik klaag dat er hier de laatste tijd niemand meer klaagt dat er hier veel geklaagd wordt.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik dacht vorig jaar tijdens m'n examens ook dat ik overal voor gezakt was, achteraf bleek ik allemaal 8en gehaald te hebben

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Sugar, dan klaag ik hierbij dat de vakantiehuisjes voor meer dan 4 personen altijd vol zitten op de leukste en goedkoopste plekken als je het eindelijk kunt gaan boeken (moesten wachten op antwoord van een ex ). En als die huisjes volgeboekt zijn dan krijg je alleen nog maar dure campings voor je kiezen

Ofwel, wordt het thuisblijven (en zelf de moestuin bijhouden) of gaan we toch nog iets vinden wat leuk is met 3 kids...

Good things come in small packages

Geplaatst:

Helly, welke week??? Mijn tante woont in Zuid Frankrijk (Ardeche) héél mooi gebied, en heeft een gite aan huis. Vrij simpel, maar wel voor 4 man, tis redelijk toeristisch daar, maar in het dorp is alleen een bakker, slager en kroeg

Hier is de site, (als dat mag, anders moet Luc hem maar verwijderen, dan PM ik hem wel...) staat ook de planning in, en wanneer ze nog vrij zijn!

http://www.amivac.com/site23435

Als je wilt mailen, mijn tante is nederlandse, dus niet te moeilijk doen!

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Ik klaag dat Jorg hier gisteren en vandaag helpt/heeft geholpen met het opzetten van van alles voor de moestuindag, en dat ik gisteren net na de lunch kotsmisselijk werd en de hele middag en deel van de avond in bed heb gelegen

Nu gaat het weer beter, maar nog niet fantastisch. Ik heb zoiets als dit nooit!

Geplaatst:

Heb je ook trek in augurken ?

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Jij zegt wat ik stiekum dacht hans... Hihi...

Geplaatst:
Ik klaag dat Jorg hier gisteren en vandaag helpt/heeft geholpen met het opzetten van van alles voor de moestuindag, en dat ik gisteren net na de lunch kotsmisselijk werd en de hele middag en deel van de avond in bed heb gelegen

Nu gaat het weer beter, maar nog niet fantastisch. Ik heb zoiets als dit nooit!

Heb je Jorg op visite? Bofkont!! Lijkt me gezellig.

Geplaatst:

Eva, het is voor 5 personen. We zijn met 2 volwassenen en 3 kids (16, 9 en 8). Gaat dat ook lukken?

Jorieke, heb je al aan sinaasappels geroken?

Geplaatst:

Nee... Ik denk het niet. Ze hebben een slaapkamer met een stapelbed, en in de woonkamer kun je de bank ombouwen tot 2 persoons-bed. Dus 5 man is echt één teveel denk ik...

Geplaatst:

Dan moet ik even klagen over de varkens en schapen van jorieke vanwege de korte nachtrust, nee viel mee gelukkig , bèèè, mèèè, knor

1805201265812991337360067.jpg

1805201265982631337360059.jpg

Geplaatst:
Heb je ook trek in augurken ?

Zelfde gedachte hier

Ik wil klagen dat ik een heel eind achterloop met alle berichten op het forum

Ik zit alleen nog maar te koekeloeren op het draadje over de moestuindag.

Geplaatst:
Hier is de site, (als dat mag, anders moet Luc hem maar verwijderen, dan PM ik hem wel...) staat ook de planning in, en wanneer ze nog vrij zijn!

Heb even gekeken op de site. Mooi daar alleen hoogseizoen is al vol geboekt

Geplaatst:

Jorieke, ja t klinkt raar, maar ik heb nooit trek in augurken gehad, of perziken, of drop, of weet ik veel waar andere vrouwen last van hebben als ze zwanger waren Ik rook aan sinaasappels. Don't ask me why Vond dat gewoon heerlijk. Liep gewoon met zo'n net vol aan m'n neus richting de kassa

Jorg wat lief van je dat je Jorieke hebt geholpen op de boerderie. Maar eeh.. moest je in de stal slapen dan?

Geplaatst:

Heb even gekeken op de site. Mooi daar alleen hoogseizoen is al vol geboekt

Ik zag dat er nog maar weinig plek is inderdaad in de zomer... Ik ben van kinds af aan 2 keer per jaar daar geweest, voor- en najaar, zelden in de zomer. Paar jaar terug wel met vriendlief, maar mij te warm! (en teveel toeristen ) Maar het is een prachtige streek vind ik!

Geplaatst:

@ helly: ik had een eigen warmtlamp, naast de biggetjes en kuikens Nee heb een tentje op gezet. Was goed te doen dus eigenlijk niks te klagen.

Geplaatst:

Avontuurlijk kamperen bij de boer

Had je zoiets van.. als ik zondag niet kom dan wil ik toch wel gezellig eerder langs komen? Of was het al eerder met Jorieke afgesproken dat je zou langskomen?

Geplaatst:

Nee vond het wel leuk om een keer langs te gaan. Had er graag bij geweest op de moestuindag maar dat zit er niet in dus dan zo maar Was leuk

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.