Geplaatst: 2 uren geleden2 u Hier ook de eerste van vijf. Ik vind verse vijgen toch wat flauw, eigenlijk, qua suiker.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @woldistel om eerlijk te zijn ziet de vijg op de foto er ook nog niet helemaal rijp uit, weet zeker als je een gedroogde aan de boom vijg eet van de meeste soorten ga je echt genieten van verse vijgen zijn extreem zoet veel soorten.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Hij was echt al heel zacht.Ik kom vlakbij mijn volkstuin langs een huis met een vijgenboom en daar liggen de vijgen vaak zelfs op straat 😩
Geplaatst: 1 uur geleden1 u @woldistel het is soms heel lastig zelfs een vijg die niet volledig rijp is kan al heel zacht zijn, als je na mijn eigen mening de lekkerste vijg wilt hebben dan wil je dat ze drogen aan de boom als ze dan gaan verschimpelen dan zit je geheid goed🫡
Geplaatst: 28 minuten geleden28 min Ooooo jummmmm @Kevins Moestuin ik heb mijn zinnen al sinds mei op vijgen gezet. Vorig jaar kon dat. Dit jaar nog steeds niks. Ik kijk ze uit de boom, maat rijpen ho maat…. Welke vond je het lekkerst?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.