Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het weer in 2022

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Afgelopen avond, en begin van de volgende dag zijn er op mijn postcode twee prijzen gevallen:

- Avond: 18,4 mm

- Vroege ochtend: 4,8 mm

Bij elkaar: 23,2 mm. 

Geplaatst:

En hier dan nu de troostprijs. Tranen van geluk uit de hemel vallend, maar het houdt niet over: 2,2 mm.

Geplaatst:

0,1 mm :| (zegt het weerstation hier om de hoek. Of beter: we zitten tussen 2 weerstations in en de ene zegt 0,0 en de ander 0,2. Ik heb het horen 'regenen' dus ik zet hem in het midden op 0,1)

OH! En gewoon weer 30 graden straks... dus uiteindelijk leveren we er nog op in ook. 

Geplaatst:

Hier 18mm 👍

Geplaatst:

Hier op Schier bloeide gisteren naast ons vakantiehuisje niks. Vanmorgen vroeg een goede bui en nu is het hele weiland geel. 

Geplaatst:

Yes! wij hadden gisteren ook eindelijk een goede regenbui!

Geplaatst:
7 hours ago, Jorieke123 said:

OH! En gewoon weer 30 graden straks... dus uiteindelijk leveren we er nog op in ook. 

het lijkt Sardinië wel!

Geplaatst:

Of Groningen...

Geplaatst:

Het Zuidwesten had gisteren de hoofdprijs, nu de rest van het land nog!

Geplaatst:

Jawel. Het is begonnen met regenen. Wat klinkt dat lekker zeg [emoji943]
Nu de hele nacht volhouden. Kom op regenwolkjes jullie kunnen het [emoji1320]

Geplaatst:
  • Auteur

Gisteren 23,2 mm, afgelopen nacht 22,6 mm erbij. Maakt bij elkaar 45,8 mm.

Ik voel me een beetje een waterdief, want wat bij mij valt, valt niet meer ergens anders.

Daarom: tot a.s. zondag is alle regen voor jullie. Niet helemaal belangeloos: ik heb zaterdag een buitenactiviteit ...

Geplaatst:

73c6ce260a941f4af5cac21edec30149.jpg

Net geen 20 mm gehaald

Geplaatst:

De afgelopen 2 avonden en nachten was er in totaal 22mm gevallen. Iets meer dan in heel juli (21,2) en al bijna evenveel als in augustus (27,4).
Vandaag de laatste droge dag tot zo ver, morgen en overmorgen verwacht ik ook overdag af en toe een bui.
Gelukkig maar, want vandaag is het schoolreisje van mijn dochter gepland, naar Duinrell. Alhoewel ze toch een regenjas heeft meegenomen, want ze gaan naar de Splash.

Geplaatst:

Vannacht hier gevallen..

a.jpg

Geplaatst:

Hier in de afgelopen 3 dagen meer regen gehad dan in de 10 weken daarvoor bij elkaar. Het helpt wel iets dit keer, ook de verdamping en transpiratie wordt dagelijks steeds minder.

Geplaatst:

Vandaag slechts 13 mm. Ik had meer verwacht. Gevoelsmatig heeft het vandaag veel meer geregend dan gisteren, maar dat zal wel komen doordat we doorweekt op school aankwamen.

Geplaatst:

Vandaag tot nu toe droog... was veel voorspeld maar niets dus...

Geplaatst:

Ieder hier, vannacht 2,4mm en overdag droog (gelukkig, want ik moest de auto naar de garage brengen en kwartier terug lopen, en in de middag met de fiets dochter van school halen en daarna weer kwartier naar de garage lopen, toen boodschappen doen). Voorspelling is 11mm, maar vanaf 21:00 voorspellen ze weer regen.

Geplaatst:

Tja, kleine buitjes hier. Net niet geschikt om door te blijven werken met onze buitenklus. Dus maar in de schuur bezig. Maar de zon schijnt steeds naar binnen... en dan ga je toch even naar buiten en dan begint het weer iets te regenen. :eh:

Geplaatst:

Heel veel regen hier en steeds als ik dacht de honden rustig uit te kunnen laten.... tuurlijk maar zeiknat terug...

Geplaatst:
28 minutes ago, Jorieke123 said:

en dan begint het weer iets te regenen. :eh:

Niet klagen, de weergoden horen je ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.