geedee Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Volgens mij zijn Lisa en Frank Vwl aan de beurt nu......kijk een s ff op het eerste bericht....doos heeft een afkorting via Margareth naar ons gemaakt.......frank is nu online
Jooze Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Ik zou aan de beurt komen omdat ik het samen met appelvrouw zou doen. Dat gaat nu niet door. Dus laten we ons gewoon aan de volgorde houden, dat lijkt me het makkelijkst (en het eerlijkst ) Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
jos Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Jooze ik heb voorin gekeken hoor.Na mij staat GeeDee, maar die is al geweest, en daarna Jet, jij en Freggel.Dat Jet weg viel is mij bekend.De volgende zou jij dus zijn.Dat Frank was overgeslagen is mij ook niet bekend.Frank mail even je adres dan ben jij de volgende gelukkige.
Jooze Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Oke, had uberhaubt niet in het eerste bericht gekeken;-) Ik wacht af. Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
freggel Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Woeps! Ik schrik net wakker! Ben ik nog op tijd? EDIT: Was te snel met reageren. Ik wacht mijn beurt af. blog/freggel/
freggel Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Jos is de doos vanavond komen brengen, waarvoor nog bedankt!!! Wat zit er weer enorm veel in! Een hoop leuke kaarten en mooie tekeningen op de zijkanten van de doos! En dan al die zaden! Hier ben ik wel even zoet mee! blog/freggel/
jos Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Om reacties te voorkomen moet ik nog even kwijt dat ik gisteren met Frank vwl contact gehad heb (de volgende op de lijst).Ik moest vandaag toch in den Bosch zijn en heb hem aangeboden de doos in Helmond af te geven.Frank sloeg echter een ronde over.Dientengevolge heb ik Freggel gemaild en vandaag de doos nog bij haar afgeleverd.Zo gaat het lekker snel. Een volgorde op regio werkt toch sneller en vooral ook goedkoper, wellicht iets om volgende ronde mee te nemen.De volgende kan zich dus bij Freggel melden. mvg. Jos
Lisa Geplaatst: 22 maart 2012 Auteur Geplaatst: 22 maart 2012 In principe ben ik de volgende op de lijst, maar mochten er deelnemers bij Freggel in de buurt wonen dan is het wellicht handiger dat de doos daar eerst langs gaat.Als dat niet het geval dan kan de doos naar mij gestuurd worden.@ Freggel: M'n adres staat linksonder op m'n site. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
appelvrouw Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Doos vanmiddag naar Jos gebracht. Kreeg meteen een emmer aardperen mee die logeren hier bij mij totdat ze mee naar frankrijk gaan. Ik heb ze ff in een emmer met aarde gestopt, anders drogen ze uit.Dank je wel Geedee!!( en dank je wel Jos.. ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
freggel Geplaatst: 22 maart 2012 Geplaatst: 22 maart 2012 Ja, gaat lekker snel zo! Had niet verwacht dat ik de doos al zo vlug zou krijgen, en het was dan ook een hele grote verrassing toen Jos belde! Ik had net bezoek aan het avondeten zitten, maar de doos was uiteraard belangrijker! Inmiddels ben ik bijna door de inhoud heen. Ik heb wat leuke, aparte zaadjes uitgezocht en natuurlijk weer een hoop teruggedaan. De doos is intussen behoorlijk zwaar geworden, zeker met de boeken die erin zitten. Lisa, ik ga morgen de doos weer verzendklaar maken. Ik hoop dat ik hem dan zaterdag jou kant kan opsturen, maar waarschijnlijker zal dat begin volgende week zijn. Volgens mij ben ik de laatste op de lijst hier uit de buurt. Ik zal je in ieder geval laten weten wanneer de doos verzonden is. Nou, ik ga snel de laatste zakjes bekijken! blog/freggel/
freggel Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 De doos is weer onderweg (naar Lisa)! blog/freggel/
Margareth Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 grappig ik heb zaadjes eruit gehaald die jij er de vorige ronde in had gestopt!Misschien de volgende keer ook gezellig met mij, Gee en Jos samen uitzoeken? Of woon je erg ver weg van Lanaken/Margraten?
freggel Geplaatst: 23 maart 2012 Geplaatst: 23 maart 2012 Lijkt me leuk! Ik woon in Valkenburg, dus zeker Margraten is te doen voor mij. blog/freggel/
jos Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 Doen we de volgende ronde toch gewoon in Margraten.En als Jim dan ook kan komen slaan we 5 vliegen in 1 klap.En stel je voor dat Jet dan net "langskomt" vanuit Frankrijk dan maken we er gelijk een mini-moestuin-dag van.
appelvrouw Geplaatst: 24 maart 2012 Geplaatst: 24 maart 2012 Dat gaan we proberen te regelen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
aardbeijim Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 Ja wrm ook nt Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
geedee Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 Turbo taal Jim?? (jeugd heeft te weinig tijd )
aardbeijim Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 Ik heb dat van op andere plaatsen te zijn.Daar doe ik veel met afkortingen werken.Ik probeer er op te letten. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
appelvrouw Geplaatst: 25 maart 2012 Geplaatst: 25 maart 2012 w knn t wl lzen hr.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lisa Geplaatst: 25 maart 2012 Auteur Geplaatst: 25 maart 2012 De doos is inmiddels bij mij aangekomen. Ben erg druk geweest dit weekend, gisteren verjaardag en pas laat thuis, vanochtend rond 10 uur in Zandvoort om mijn vriend (en zijn vader, zus en vriend van zus) aan te moedigen bij de Zandvoort Circuit Run. Dus heb vanavond pas de doos opgehaald die was bezorgd bij de buren.Ondanks dat ik al heel veel heb, heb ik er toch weer hele leuke dingen uit kunnen halen.Ik ga morgen nog even verder kijken (en lezen ). Ik zag dat de volgende op de lijst Jooze is. Ik zal even een pm-tje sturen aangezien mijn vriend voor zijn werk regelmatig in Hilversum komt en de doos zou kunnen langs brengen. Mocht het niet mogelijk zijn om hem te brengen dan doe ik doos uiterlijk vrijdag op de bus. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Jooze Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 Ja mensen, de doos komt deze/ volgende week mijn kant op!!Iemand anders nog in de omgeving Hilversum die mee wil spieken?! Jooze Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
appelvrouw Geplaatst: 27 maart 2012 Geplaatst: 27 maart 2012 Ja ik, vanuit de verte..Mijn "donatie-zaden" heb je al, wil je voor mij kijken voor slasoorten en koolrabi en schorseneren? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jooze Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Is goed, ik zal voor je kijken! Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
appelvrouw Geplaatst: 28 maart 2012 Geplaatst: 28 maart 2012 Dank Jooze! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten