Geplaatst: 8 februari 201213 j Wat leuk!Ik ga meedoen! Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Geplaatst: 14 februari 201213 j Leuke prijsvraag en erg leuke prijs! “Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi
Geplaatst: 15 februari 201213 j Mooie prijsvraag en een hele mooie prijs. IK heb meegedaan en nu maar afwachten Wanneer wordt de winnar bekendgemaakt eigenlijk?
Geplaatst: 15 februari 201213 j Jammer Geedee..wij zijn dan allemaal bijna jarig We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 15 februari 201213 j ...... .....dan nodig ik jullie wel allemaal uit bij mijn eerste weckpartijtje
Geplaatst: 16 februari 201213 j Kon het zo snel niet vinden, loopt de prijsvraag tot en met Febr. ? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 16 februari 201213 j Uit alle goede inzendingen wordt op 9 maart een winnaar getrokken. Misschien antwoord op je vraag?
Geplaatst: 18 februari 201213 j Leuk zo'n prijsvraag, ik heb meteen meegedaan.En ik heb nu de Brouwmarkt ontdekt. Oh, oh, heel gevaarlijk. Ik had de site al een paar genoemd zien worden en nu ontdek ik dat de winkel vlakbij is. Ik ben bang dat mijn zakgeld een nieuwe bestemming gaat vinden als ik daar langs ga Gevaarlijk hier op dit forum hoor. Zaadjes en nu weer weckketels ... aiaiai
Geplaatst: 21 februari 201213 j o o ik heb ook mee gedaan....ik kon op een plaatje niet op het idee komen wat het nou presies moest worden dus had een gok gedaan,zat ik in de sauna...en plots......dook het goed antwoord op dus nogmaals het betere antwoord door gegeven.zo zie je maar dat echt alles in het teken staat van inmaken en de moestuin ha ha hoop nu maar dat het echt goed is en ik het ( eerste ooit heb nooit mazzel met dit soort dingen... )ga winnen kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl
Geplaatst: 27 februari 201213 j zopas de oplossing gemaildmisschien komt de weckketel mijn kant uitbedankt voor jullie inzet zodat wij dit met z'n allen kunnen lezen - leren - uittesten en genieten
Geplaatst: 1 maart 201213 j ik ga ook proberen mee te doen maar ben nog niet zo thuis in de plantjes dus hij is best pittig hoor
Geplaatst: 1 maart 201213 j Jeej, samen met een collega zijn we de hele avond onder werktijd bezig geweest. Maar we hebben hem. Heb hem dus gelijk ingestuurd. Hij was moeilijk maar erg leuk!!
Geplaatst: 2 maart 201213 j haha nee laat die maar niet zien dat we wat anders aan het doen zijn dan werk
Geplaatst: 2 maart 201213 j ik heb hem net ook nog even opgelost, en hoop natuurlijk te winnen Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van een ander niet
Geplaatst: 3 maart 201213 j Wekken op de oude manier hoopend straks op de nieuwe manier?????????????????????? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 5 maart 201213 j Spannend!!! Nog maar 2 dagen!!! Maarre als iemand hem wint die er al een heeft...ik wil de oude wel overnemen dan!!! Lijkt me zo super gaaf! http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Geplaatst: 7 maart 201213 j Nog 2 dagen...... spannend. Ik heb mij oplossing al een tijdje geleden ingestuurd. Maar het begint te kriebelen, .......... wie o wie, ...... wordt de gelukkige?!?!
Geplaatst: 7 maart 201213 j Morgen toch al ? Hoe laat is de bekendmaking Luc ?? Edit:Onee, toch twee dagen sorry ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 7 maart 201213 j Hihi ik ben erg slecht met rekenen Duidelijk aan m'n reactie hierboven te zien http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.