Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ook nieuw hier..


Gast joladio

Aanbevolen berichten

Hallo ik ben Jolanda, ook nieuwe hier. Ben al wel tijdje aan mee lezen.

Maar nu toch tijd om mij eens voor te stellen.

Heb 3 jaar heel kleinschallig in de achtertuin een moestuintje gehad, of liever gezegt, gewoon in de tuin tussen de andere planten. tomaten, en paprika en wortels. Vorig jaar hebben we de voortuin een stuk vrijgemaakt, deden we niks mee, lag grind. Ook niet heel groot, maar om me te beginnen groot genoeg, 2 bij 5 meter ongeveer. Vorig jaar. o.a. cherry tomaat en vlees tomaten gehad, en sla, spinazie en radijs, en aarbeien die winterhard zijn, die staat er nu nog in, mooi afgedekt tot volgend seizoen. De opbrengst van de moestuin wat best goed. en zeker voor zo echte 1e keer. Meer over mij, ik woon samen met mijn partner, hebben we 2 kindjes. En 2 katten en een hond en 2 vissen.. een gezellige boel..

Werk 2 dagen in de week, en ben verder lekker thuis met de kids.

Hoop hier nog veel te lezen, en te leren over het moestuin wezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk alle die verwelkomingen.. voel me gelijk thuis.

Verslaafd is het wel, lezen op het forum. Erg leuk al die verhalen, en goeie tips.. en ideeën.

Foto's komen er zeker een keer, ook van vorig jaar tuin voor, en heb ook nog wel ergends foto's van de jaren ervoor van de achtertuin.

Zaadjes heb ik ook al genoeg, de tuin is er zeker al te klein voor, maar wil ook wat kan in potten zeten.

Heb de 1e zaadjes ook al gezaaid, tomaat en paprika, en wat kruiden die ook binnen te kweken zijn. Die komen ook al aardig op.

Heb ook rode pepertjes, die staat al een tijd, had ze gezaaid,was zo,n kant en klaar pakketje met grond en al erbij.

En kwam maar niks, en na weken kwam er 1 en nog 1, dus nu ook een aantal peperplantjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...