Ga naar inhoud

Moestuindag: wie neemt wat mee? [niet voor Jorieke bestemd]

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens mij kan er nog genoeg bij Thanx!

Naamplaatjes zou RvO gaan regelen, moet ie nog afwachten tot na t weekend. Vorig jaar hebben we ook én de echte naam, én de nicknaam erop gezet. Dat is voor sommigen toch wel handiger om iemand bij bepaalde reakties/foto's te plaatsen.

Joh, met zoveel drank komen we niet meer thuis

Edit: over die spekjes, die kan je toch ook in een apart bakje erbij zetten? De 1 neemt niets, de ander iets meer

Good things come in small packages

Geplaatst:
Naamplaatjes zou RvO gaan regelen, moet ie nog afwachten tot na t weekend. Vorig jaar hebben we ook én de echte naam, én de nicknaam erop gezet. Dat is voor sommigen toch wel handiger om iemand bij bepaalde reakties/foto's te plaatsen.
Morgen (vrijdag) wil ik gaan goegeloeren / bellen etc. Maar als iemand al een bedrijf weet waar je dit soort dingen kan kopen houd ik me natuurlijk van harte aanbevolen. Zelf maken is ook nog een optie, daar moet ik nog eens over nadenken.

Echte naam en nick lijkt mij ook handig en dat wil ik tzt ook iedereen vragen. Maar ik ga geen naamkaartjespolitie (galgje/scrabble) spelen. Uiteindelijk moet iedereen op zijn/haar eigen kaartje zetten wat hij/zij wil.

Tot ziens, RvO

Geplaatst:
Goedkoopste optie voor naamborden is denk ik brede afplaktape en een permanente schrijver...
Denk ik ook, maar ik wil nog wel even kijken of ik voor een bescheiden bedrag iets sjiekers (brabants?) kan vinden.
Geplaatst:
Morgen (vrijdag) wil ik gaan goegeloeren / bellen etc. Maar als iemand al een bedrijf weet waar je dit soort dingen kan kopen houd ik me natuurlijk van harte aanbevolen. Zelf maken is ook nog een optie, daar moet ik nog eens over nadenken.

Echte naam en nick lijkt mij ook handig en dat wil ik tzt ook iedereen vragen. Maar ik ga geen naamkaartjespolitie (galgje/scrabble) spelen. Uiteindelijk moet iedereen op zijn/haar eigen kaartje zetten wat hij/zij wil.

Tot ziens, RvO

Ik weet op een beurs hadden we van die plastic dingen met een veiligheidsspeld, zeg maar....en daar kon je dan kaartjes inschuiven....kan iedereen invullen op de dag zelf ...wat ie maar wil ...ik ben Maxima...nickname: Geedee

Geplaatst: (aangepast)
Ik weet op een beurs hadden we van die plastic dingen met een veiligheidsspeld, zeg maar....en daar kon je dan kaartjes inschuiven....kan iedereen invullen op de dag zelf ...wat ie maar wil ...ik ben Maxima...nickname: Geedee
Iets in die richting zoek ik ook. De volgende vraag is dan natuurlijk: waar koop je zoiets.

OK, eerst maar eens gaan slapen. Morgen zoeken. Welterusten prinses Maxima

aangepast door Gast
Geplaatst:
... (en een rol vuilniszakken, vergaat niet). ...
De vorige eigenaar van mijn huis had voor mij een rol bio-afbreekbare vuilniszakken achtergelaten (en nog veel meer, maar laat dat maar even zitten ) Na een paar maanden had ik een rol met gaten en een beetje vuilniszak. Tsja inderdaad: prima afbreekbaar .
Geplaatst:
Ik vraag me nu af wie vorig jaar die dingen had meegenomen
Heel goede vraag.

SoooooooHèèèèè` ...zijn die dingen belachelijk duur....

ik voel alweer een knutseldoeikzelfwel-bui opkomen

Een deel van de badgets op de sites die Erny doorgaf zijn volgens mij voor dagelijks gebruik (ziekenhuizen, kantoren, e.d.) dan heb je ook wat degelijker spul nodig, en dus duurder. Maar ik zag er ook voor een paar dubbeltjes. Dat gaat meer in de richting die ik had bedacht. En re-use natuurlijk (2013, 2014,.... )

Overigens blijft zelf iets knutselen nog steeds een optie. Heb je toevallig een leuk voorbeeld, laat het me weten. Er zijn nog 2 maanden om te knutselen, dus haast je langzaam(bij 2 kaartjes per dag zijn dat zo'n 120 totaal, het komt goed ).

En nu ga ik eerst de heg snoeien.

Geplaatst:

Bonnie of jasmin ik denk bonnie,zij had ze van haar werk even kunnen lenen.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:
Bonnie of jasmin ik denk bonnie,zij had ze van haar werk even kunnen lenen.
Hee weer een

Is er toevallig een moestuinforummer die rond 20 mei een bult naamkaartjes kan lenen?

Bijvoorbeeld in ruil voor een paar mooie planten .

En nu ga ik echt de heg knippen, tot vanavond.

Geplaatst:

Haha, wat voor heg is onder het mes geweest?

Is het niet gewoon gemakkelijk als iedereen z'n eigen naamkaartje maakt? Schrijf ik m wel op m'n voorhoofd

Geplaatst:
Als ik mag komen neem ik de naamkaartjes wel weer mee.

Leuk! Bonnie aanmelden voor de moestuindag doe je hier: moestuindag-2012-op-20-mei-in-zelhem-t3500.html

Als je de naamkaartjes meeneemt stuur je dan even een pm aan RvO?

En kijk even op de eerste pagina, daar staat wat iedereen meeneeemt voor de lunch en voor Jorieke.

Verder leek het ons leuk als iedereen een bloem meeneemt voor Jorieke zodat ze een megaboeket krijgt.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Als low-budget name-tag misschien: Houten Wasknijpers! En dan gewoon met stift naam opschrijven en ergens aan je kleding knijpen. (Ooit ergens deden ze de garderobetickets zo..)

Kan er ook nog een bloemetje ofzo tussen indien gewenst

Geplaatst:

Ik zal ook bordjes en soepkommen meenemen. Ik heb zo te zien niet genoeg naambordjes dus ik neem ook knijpers mee.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Bonnie, soepkommen zijn er denk ik wel genoeg..bordjes weet ik niet precies hoeveel Harmony meeneemt.

Voor wie ze heeft: tafelkleden hebben we er nog maar 1 ( minstens 6 nodig)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Ik zal ook bordjes en soepkommen meenemen. Ik heb zo te zien niet genoeg naambordjes dus ik neem ook knijpers mee.
Hoi Bonnie. Fijn dat je naamkaartjes kan regelen.

Ik had gezegd dat ik ook wel iets wilde uitzoeken. Nu ben ik even met allerlei andere dingen bezig (niet achter een computer). Vanavond of morgenochtend wil ik even contact opnemen (pb of forumberichtje), kijken of we samen iets kunnen doen. Of misschien is dat niet nodig. Dat zien we dan wel.

Geplaatst:
Bonnie, soepkommen zijn er denk ik wel genoeg..bordjes weet ik niet precies hoeveel Harmony meeneemt.

Voor wie ze heeft: tafelkleden hebben we er nog maar 1 ( minstens 6 nodig)

Dan neem ik die wel mee...heb stoffen en van die tafelzeilen(kunststof).

• Nieuwe aanmaken...