Arja Geplaatst: 30 april 2023 Geplaatst: 30 april 2023 Bloemenspul gezaaid, nu wilde ik nog wat groentes verspenen, maar mijn potgrond is op. Nu ga ik lekker lummelen. De zon schijnt, genieten! ☀️ 1 Quote
woldistel Geplaatst: 30 april 2023 Geplaatst: 30 april 2023 (aangepast) @ErnyBij de mijne duurde het ook iets langer dus ik had ze inmiddels op wat bodemwarmte gezet. Als de Golden Nugget ook opkomt gaan ze daar ook snel weer af. Ze gaan nu zo hard, dat het kraakt. De voorste rij is Pink banana. Oude zaden en nog nooit ene plant van gekregen. Nu is het zakje leeg. 30 april 2023 aangepast door woldistel 3 Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 1 mei 2023 Geplaatst: 1 mei 2023 6 bloemkolen en 18 spitskolen geplant. Verder boerenkool gezaaid. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 3 mei 2023 Auteur Geplaatst: 3 mei 2023 Vier dozijn tuinbonen uitgeplant, de laatste lichting denk ik, of nog een keertje gelijk in de grond zaaien. Maar de tuin is al aardig vol. De laatste aardappels gepoot voor het leuke. De laatste voorgezaaide peulen uitgeplant. Quote De moestuin van Patrijs
Goudsbloempje2 Geplaatst: 3 mei 2023 Geplaatst: 3 mei 2023 De eerste lichting komkommers, pompoenen en courgette is wat teleurstellend opgekomen. Een nieuwe lichting voor gezaaid. Verder de basilicum en ananaskers verspeent. 2 Quote
Patrijs Geplaatst: 4 mei 2023 Auteur Geplaatst: 4 mei 2023 Die moeten hier ook nog. Vandaag wel de enigste overgebleven courgette in de tuin geplant, onder een plastic cloche. Ook de eerste tien tomatenplanten geplant onder een plastic tunneltje. Quote De moestuin van Patrijs
MSDG Geplaatst: 4 mei 2023 Geplaatst: 4 mei 2023 Lage zinnia’s onder wat fruitboompjes, afrikaantjes tussen de kruisbessen en een eupatorium/koninginnekruid omdat ik daar zo benieuwd naar ben. 😊 1 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
acpronk Geplaatst: 4 mei 2023 Geplaatst: 4 mei 2023 Thuis 3 stuks vijgenbladpompoen, 3 stuks courgette, suikerwortel en tweede lichting wedstrijd zaden gezaaid.Op de tuin spinazie gezaaid. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Lia56 Geplaatst: 4 mei 2023 Geplaatst: 4 mei 2023 Komkommer en nog meer afrikaantjes...voor tussen de tomaten 1 Quote
acpronk Geplaatst: 6 mei 2023 Geplaatst: 6 mei 2023 Thuis mais en olijfkomkommer gezaaid, op de moestuin 2 rassen sojabonen en 3 rassen stambonen. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Saar Geplaatst: 6 mei 2023 Geplaatst: 6 mei 2023 Ik heb Stamslabonen, spinazie en komkommerkruid gezaaid. Straks nog wat dingen uitplanten die zijn afgehard, sowieso de courgette en komkommer want die gaan hard hier. Ik krijg straks via een vriendin nog wat planten voor in de tuin, weet nog niet wat precies. Maar we zullen het zo zien! zo word de tuin steeds wat voller 😄 Ik zag gisteren trouwens de eerste zaailingen in de volle grond opkomen, zo leuk! Eerste moestuin voor mij, en eerst gezaaide plantjes zonder voorzaaien. Het was rucola haha. 5 Quote
woldistel Geplaatst: 6 mei 2023 Geplaatst: 6 mei 2023 Costata romanesco in de vollegrond gezet met een emmertje (doorzichtig) erover. Een gedeelte van de tomaten en paprikas in de kas gezet. Ook alle aubergines staan nu op hun plek in een andere kas. 2 Quote
Vastone Geplaatst: 6 mei 2023 Geplaatst: 6 mei 2023 Hier ook de tomaten in de kas geplaatst en de basilicum. 2 Quote
Patrijs Geplaatst: 6 mei 2023 Auteur Geplaatst: 6 mei 2023 Drie courgettes Diamant F1 Drie komkommers Louisa F1 Twee zakjes suikermais te weken gelegd. 1 Quote De moestuin van Patrijs
woldistel Geplaatst: 6 mei 2023 Geplaatst: 6 mei 2023 Hier ook wat mais (golden bantam) te weken gelegd en wat nieuw-zeelandse spinazie. Vorig jaar heb ik de mais samen gezaaid en in de buurt van de stokbonen gezet. Dat beviel best goed. 1 Quote
CherryCharlie Geplaatst: 6 mei 2023 Geplaatst: 6 mei 2023 Bosui en radijs in de volle grond. Benieuwd of het wat gaat doen, zaden vrij oud. Maar anything dat ik dit jaar in de tuin kan joekelen is mooi meegenomen 1 Quote Schrijft over outdoor, groene en duurzame lifestyle op http://www.cherrycharlie.nl (shameless plug)
Mellie Geplaatst: 7 mei 2023 Geplaatst: 7 mei 2023 Ik ging een rondje leliehaantjes vangen en ineens heb ik 40 cucurbitea gezaaid Oa fictor, naaktzadige pompoen, iets anders voor de 2e x waarvan mijn autocorrect ligdag van heeft gemaakt en ik de naam niet meer weet, lady godiva, sweet dumpling. Nou ja. Te veel merk ik om te typen. Ook zwartmoeskervel en nog wat sla. Eigenlijk moet ik ook nog wat snijbiet rondstrooien.Edit: inmiddels ook gedaan. Ow ja. En 3 stuks blauwe lathyrus royal blue. Ik ben bang dat ik anders straks te weinig heb en nu heb ik nog plek 6 Quote
Patrijs Geplaatst: 7 mei 2023 Auteur Geplaatst: 7 mei 2023 Twee balkonbakken suikermais gezaaid, ruim honderd zaadjes. Vijf tomaten onder plastic geplant, lekker diep met de grondboor. 4 Quote De moestuin van Patrijs
Jeanne heijmans Geplaatst: 7 mei 2023 Geplaatst: 7 mei 2023 Mijn sperziebonen worden wel erg hoog in de kamer. Dus gisteren er 1 uitgehaald,en buiten geplant.kijken hoe hij het zou doen vannacht. Maar hij stond er nog fier bij. Dus morgen de andere groten naar buiten.er wordt de komende 14 dagen geen vorst meer aangegeven. En dan zitten we al ruim na ijsheiligen. 1 Quote
Marinke Geplaatst: 8 mei 2023 Geplaatst: 8 mei 2023 Verschillende bonensoorten en basilicum gelegd/voorgezaaid. Quote
Patrijs Geplaatst: 8 mei 2023 Auteur Geplaatst: 8 mei 2023 Sjonge jonge, alweer aan de bonen....🙄 Hier nog volop met de tomaten bezig, vier geplant onder plastic en twaalf verspeend. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 10 mei 2023 Auteur Geplaatst: 10 mei 2023 (aangepast) Weer vier tomaten geplant, nu onder twee glasplaten /\. 10 mei 2023 aangepast door Patrijs Quote De moestuin van Patrijs
Jeanne heijmans Geplaatst: 10 mei 2023 Geplaatst: 10 mei 2023 De sperziebonen in de moestuin gepland.en gelijk onkruid gewied. 1 Quote
Amrutten Geplaatst: 11 mei 2023 Geplaatst: 11 mei 2023 (aangepast) Ruim 40 potjes met: tomaat,paprika,knolselderij, wedstrijdselderij, zinnia, aggeratum,spruiten,kohlrabi,lablab,pronkwinde,enne geen idee, allemaal de volle grond in. Dat ruimt lekker op thuis. 11 mei 2023 aangepast door Amrutten Spelling 2 Quote
Arja Geplaatst: 11 mei 2023 Geplaatst: 11 mei 2023 (aangepast) Wat kan dat heerlijk opruimen he? Hier ook van alles uitgeplant; Komkommer Pepers Watermeloen Okra Courgette Patisson Pompoen 6 potentiële bleekselderijwedstrijdwinnaars Aanvulling: Nog wat soorten brassica en bloemen voorgezaaid. Fingers crossed, ik ben altijd bang dat slakken nu alles in een nacht teniet kunnen doen 😬 11 mei 2023 aangepast door Arja 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.