Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Mijn moestuintje


MissedChaotic

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Mijn broer, zus en ik zijn eergisteren begonnen met een moestuintje, we wouden dit al heel lang.

Een kruidentuintje had mijn mama al aangelegd, en ik ben eergisteren in actie geschoten voor de aanleg van de moestuin.

Eergisteren hebben mijn zus en ik van het stukje grond dat we kregen van onze ouders alle bladeren afgehaald en uitgezet hoe we het wouden doen.

Hiermee bedoel ik, we waren van plan om met 4 bakken te werken, en dus deze bakken op de grond uitgezet in touw, en dan ook de omheining

(mits we 2 honden hebben) dat we er rond willen plaatsen uitgezet in touw. Hiermee hebben we onze ouders overhaalt dat we verder mogen doen.

 

Vrijdag hebben we dan de graszoden van de 4 bakken weggehaald en 1 van de 4 al volledig uitgeschopt, mijn broer heeft het hout voor 1 van de 4 bakken al gezaagd.

 

Vandaag wil ik een gronddoek gaan halen, tegen wortels. Dan gaan we nog de planken maken voor de 3 andere bakken en deze ineen steken.

 

Nieuwe update volgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom op dit forum. Leuk dat je dit samen met je broer en zus doet. En zeer leerzaam. Ten slotte weten 3 meer dan 1, en 3 kunnen ook meer te weten komen dan 1. En er staat hier op t forum een schat aan informatie! Alvast veel succes met de moestuinbakken.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk hoor ! welkom hier. plaats inderdaad een foto. kunnen we meegenieten. En aai je broer over z'n bol. ( goed gedaan jochie ) daar zegt ie wel niet tegen te kunnen, maar vind het heimelijk toch wel fijn ! Hebben jullie al zaad voor allerlei dingen ? Misschien kan je hier op het forum ook wel wat krijgen ?

doe anders maar een pm !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...