Geplaatst: 28 februari 201213 j Vanmiddag had Jan een verrassing voor me, op zijn werk stond een oude ijsverkoop bak, met van die doorzichtige schuiframen.De bak is 130 lang en heeft goed geisoleerde wanden...Hij heeft de bodem uitgezaagd en nu kan ie hem zo een stukje ingraven en dan kan ik hem in gebruik nemen.Nu moet ik nog wel even op zoek wat ik al kan zaaien...Blij!!! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 28 februari 201213 j super zeg, zo zie je maar wat je allemaal zelf kan regelen, leuk!! Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Geplaatst: 28 februari 201213 j Leuk zeg! Zo zie je maar wat je met een beetje creativiteit kunt doen! Ik zou er nooit opgekomen zijn om een ijsbak op zo'n manier te gebruiken! blog/freggel/
Geplaatst: 28 februari 201213 j Heel slim en leuk bedacht, lijkt me nog leuker dan de standaard koudebak Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 28 februari 201213 j Kijk da's een goede recycle truc....nooit bij stilgestaan...die geïsoleerde wanden zijn zelfs stukken beter dan zo'n gewone koude bak
Geplaatst: 28 februari 201213 j super, je zal er plezier van hebben... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 februari 201213 j Hartstikke leuk al dat gerecycle op dit forum. Ben benieuwd naar de foto... (?)
Geplaatst: 29 februari 201213 j Auteur Zodra ik een foto gemaakt heb plaats ik hem Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 1 maart 201213 j Auteur Hier de foto's van de bak Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 1 maart 201213 j Auteur Hier kan je een koude bak-kalender downloaden, onder de tekst Helemaal super!Dank je wel... Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 1 maart 201213 j Dat is met recht een koude bak, het is een oude vriezer zo te zien Good things come in small packages
Geplaatst: 1 maart 201213 j Heel tof, ik zou wel altijd een kiertje op laten staan voor frisse lucht en met zon flink luchten en of schermen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 1 maart 201213 j Hans, die schuiframen kun je er zo uit halen. Je moet ze tenslotte ook goed kunnen schoonmaken Good things come in small packages
Geplaatst: 1 maart 201213 j Auteur Hans, die schuiframen kun je er zo uit halen. Je moet ze tenslotte ook goed kunnen schoonmaken ja, de ramen kun je er zo uit halen...makkelijk hoor! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 2 maart 201213 j O en straks komt iedereen langs voor een ijsje vragen Ik vind het een idee!
Geplaatst: 2 maart 201213 j O en straks komt iedereen langs voor een ijsje vragen hihi, ik heb zo'n parasol op de tuin en af en toe hoor ik dat ook.
Geplaatst: 2 maart 201213 j Wat een vrolijk ding Echt leuk! ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.