Geplaatst: 1 juni 201213 j er kan nog meer bij, er kan nog veel meer bij! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 1 juni 201213 j Ik begin nog te geloven ook dat je aan zoiets al dit verslaafd kunt raken Voorheen leesde ik in stilte op de achtergrond mee op dit forum. Nu ik ook iets ben gaan schrijven lijkt het of je vaker naar nieuwe topic's wilt kijken of naar reacties en voelt het toch wat meer vertrouwt. PC gaat dus nu wat vaker even aan tijdens een bakkie en dan vergeet ik prompt om hem ook even uit te zetten, dus dat ding stond de afgelopen dagen al behoorlijk wat uurtje te ratelen Ook die geweldig mooie foto's op dit forum zijn aanstekelijk. Ik loop zelf nu ook als een cherlock holmes met mijn camera door mijn hofje te struinen Mijn dochter vanmiddag; Ma word je niet wat erg als je nu ook al je bloemkolen op de foto gaat zetten (de dubbelzinnigheid van der, laat ik maar even achterwege ) De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 1 juni 201213 j Mijn dochter vanmiddag; Ma word je niet wat erg als je nu ook al je bloemkolen op de foto gaat zetten (de dubbelzinnigheid van der, laat ik maar even achterwege )Das bij ons precies andersom
Geplaatst: 1 juni 201213 j Wees trots op jezelf Rantje hier hoef ik me niet druk te maken om dieren die mijn plantjes stelen, maar over een uit de kluiten gewassen rover die morgen dan ook nog doodleuk vraagt 'hoe vind je 'mijn moestuintje' worden?' met moeders geplundert goed (ben dol op der, anders grrrr)Morgen maar weer de lege plekken vullen De meeste woorden worden in stilte gesproken ..... @Nique
Geplaatst: 4 juni 201213 j Ik was vanmorgen bijna m'n gebakken eitjes in de pan vergeten toen ik 'even' hier aan t lezen was Good things come in small packages
Geplaatst: 4 juni 201213 j pffffffffffffffft dat ken ik aard. aangebrand! wat doen we hier eigenlijk............ Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 4 juni 201213 j Praten over die aardappels ipv ze goed te koken Good things come in small packages
Geplaatst: 4 juni 201213 j Na veel lezen, dacht ik: "laat ik me ook maar eens aanmelden, dan kan ik ook vragen stellen!" Maar helaas... Ik kijk elke dag (wel drie keer) Maarja, tis hier ook zo gezellig!!! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 4 juni 201213 j helemaal mee eens! eva in het paradijs! Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 5 juni 201213 j Ikke. Verslaafd? Nee hoor op dit tijdstip lig ik gewoon te slapen. Jij toch ook?jazeker!
Geplaatst: 5 juni 201213 j Eeeeeeeeeven en blogje tikken. En voor je t weet zit je hier weer uren te koekeloeren. Het is ook zo koud dat ik niet eens naar buiten wil om wat uit te planten En dus zitten we weer met onze kop achter de laptop Good things come in small packages
Geplaatst: 6 juni 201213 j Voldoe ook aan alle symptomen, verslaafd! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.