Oudholland Geplaatst: 14 april 2023 Geplaatst: 14 april 2023 Mijn vriendin komt toch wel mee morgen, wij komen dus met z’n 2-en. 2 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Jorieke123 Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Ah nee Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Goldfish Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Jemig. Balen Arja. En ik zag dat Marbar helaas ook last minute niet kan. Quote
acpronk Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Vrouw kan dochter helaas niet naar Chinese les brengen, en met degene met wie ze mee kan rijden gaan vandaag helaas ook niet, dus onverwachts moet ik haar brengen.Goldfish regelt mijn deals, dus alles gaat wel door.En @Arja , beterschap. Ik heb @Goldfish de instructie gegeven de yakon bij @Jorieke123 achter te laten. Kun je eventueel ophalen, of Jorieke mag die hebben. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
jootje Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Echt shit voor de mensen die niet kunnen komen. beterschap, Arja! Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 15 april 2023 Auteur Geplaatst: 15 april 2023 Ik ben er deze keer jammer genoeg niet bij. Veel plezier allemaal. Hopelijk tot in het najaar. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Jammer! 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 15 april 2023 Geplaatst: 15 april 2023 Dank voor de beterschapswensen. Het blijkt corona, en dat komt nooit gelegen, maar ik baalde nu wel extra omdat ik de mtfd moest missen. Zoeken jullie een leuke bestemming voor de ruilplanten, dan doe ik dat hier ook. Buren, plantenasiel, eigen tuin, berm. Met de bananencake komt het ook goed, ik proef gelukkig nog een beetje. En uiteraard ben ik in het najaar weer van de partij, ik hoop dat jullie het gezellig hadden vandaag! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.