Geplaatst: 5 maart 201213 j Hallo allemaal, Ik zal me even voorstellen ik ben Jennifer en ben sinds 2 jaar gek van groenten,kruiden en fruit kweken vanuit zaad. Vorig jaar een begin gemaakt en geleerd welke groenten "hard"zijn en welke groenten wat gevoeliger zijn. Dit jaar ga ik meerdere dingen uit zaad uitkweken zoals (stevia, dragon, citroenmelisse) meer de kruidenkant op aangezien je hier weer zelf zalfjes,thee etc. van kan maken. Ik heb me hier aangemeld omdat ik toch wel nuttige informatie hier heb kunnen vinden. Groetjes Jennifer
Geplaatst: 5 maart 201213 j Hallo Jennifer en welkom op dit forum. Good things come in small packages
Geplaatst: 5 maart 201213 j Welkom en heel veel leesplezier Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Geplaatst: 6 maart 201213 j Leuk Jennifer, welkom bij ons geweldige forum. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.