woldistel Geplaatst: 22 maart 2024 Geplaatst: 22 maart 2024 Misschien dat het per gemeente verschilt. Ik heb al heel lang twee groencontainers, ooit aangevraagd vanwege het feit dat we een hele lange haag hadden, is gewoon gratis. Grof snoeiafval kun je per kuub (samengebonden) aanmelden, maar bovenop die kuub moet je gewoon betalen. Quote
acpronk Geplaatst: 23 maart 2024 Geplaatst: 23 maart 2024 Wegens privé omstandigheden was ik er pas een kleine 15 minuten voordat ze zouden gaan ophouden (15:00). En het aantal zakken was bijna op, en omdat ik een van de laatste was kreeg ik 3 zakken mee. Dus 75 liter totaal. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Goldfish Geplaatst: 26 maart 2024 Geplaatst: 26 maart 2024 In Bodegraven was het prima geregeld. Net een bandenwissel bij Formule 1 met een pitstraat en 6 sterke mannen die je auto in mum tijd voorzien hebben van 3 gratis zakken en de 10 bijgekochte zakken (a 0,50 cent). In Gouda is dat maar behelpen. Daar staan ze op 4 ochtenden op 4 plekken in de stad, maar krijg je met geluk 2 zakken mee en soms maar eentje. 1 Quote
Vlietzicht Geplaatst: 2 mei 2024 Geplaatst: 2 mei 2024 Misschien heeft iemand er wat aan: loonwerker van der Schee, Zuidoordseweg 8, 3267 LW Goudswaard Heeft naast het loonwerk een handel in compost, is alom bekend in de omgeving, boeren en tuinders komen het met 10tallen tonnen tegelijk halen. € 15,- per kuub. Maar let op: zelf een aanhanger mee nemen, deze wordt geladen met dezelfde shovel waarmee de vrachtwagens geladen worden en ze kijken niet zo nauw. Er wordt een beetje geschat wat erop ligt, contact afrekenen en weg wezen; zeker weten dat je niet tekort gedaan wordt. Ik had 22 kruiwagens voor € 20,- Het is wel een beetje grof, maar het komt uit de compostmachine waar je bij staat en is zo warm als een kopje koffie 😉 Zelf scheppen is ook mogelijk als je maar een klein aanhangertje hebt. 1 Quote Voor mij gaat het spelletje van moestuinen niet om de 'knikkers', maar bij winst wordt het wel smullen 😋😉 Moestuinseizoen op Vlietzicht
Vlietzicht Geplaatst: 2 mei 2024 Geplaatst: 2 mei 2024 Aanvulling: hier betaalde ik dus € 20,- voor 😀 1 Quote Voor mij gaat het spelletje van moestuinen niet om de 'knikkers', maar bij winst wordt het wel smullen 😋😉 Moestuinseizoen op Vlietzicht
Kevins Moestuin Geplaatst: 2 mei 2024 Geplaatst: 2 mei 2024 Mooi spul, hier betaal je 7,25 voor een kuub compost bij afhalen, kwaliteit is eigenlijk heel goed wat bij verbaasd, heb dit jaar gratis een kuub gehaald maar tot nu toe groeit eigenlijk allees hier heel goed in dus ik ben blij, zelfs de bak met wortels / bietjes / radijs / spinazie doet het top in alleen maar de compost 😇 Quote
rorror Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart Zaterdag 23maart is het weer landelijke compostdag. Vanaf vandaag bij ons in het dorp kunnen we de zakjes ophalen, dus ik ga die zo halen. 😀 2 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
acpronk Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart In Bodegraven zijn ze iets vrijgeviger. Alphen / Boskoop was dacht ik 2 zakjes pp. Van 20 of 30 liter? In Bodegraven is de compostdag zaterdag de 29e. 3 zakken gratis a 30 liter, en optie om er 10 te kopen a 50 cent per stuk. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
rorror Geplaatst: 18 maart Geplaatst: 18 maart Nou ik ben blijkbaar een week te vroeg. In iedergeval een kapote tv kunnen wegbrengen.. Ze wisten me niet te vertellen welke dag ze er mee zouden starten. Denk dat ik een link op een website van vorig jaar heb gebruikt om te zien wanneer de landelijke compostdat zou starten. Nu de jusite link gevonden.. Voor ons is het dus vanaf maandag. 2 zakjes per persoon. Neem de pa van mijn Ma mee, dus heb ik er weer 4. Alphen aan den Rijn Bij Ecopark De Limes kun je vanaf maandag 24 tot en met zaterdag 29 maart de hele week compost afhalen! Openingstijden: 8.00 - 17.00 uur Locatie: Limuslus 5 https://duurzaam.alphenaandenrijn.nl/Home/Duurzame_Agenda:pHkIpHyYQaua_k1EAYjfMw/Zaterdag_29_maart_Landelijke_Compostdag Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.