Henrietje Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Hoi hoiBen Henrietje en ben samen met hubbie in gedachte een mini moes"bak" aan het maken. We willen het niet in de volle grond vanwege de vele poezels die hier rondwandelen en hier en daar wat "achterlaten". Zo op pad voor onbehandelde stijgerdelen, aarde e.d. Ga jullie op de hoogte houden! Onze naam is De Koning...vandaar : Kingsize" Quote
tnauta Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Hi King, Welkom op het forum geheten. Veel lees- en vraag plezier ennuh... Niet vergeten de foto's te plaatsen he? Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
nick86 Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 Welkom!! Je kunt hier heel veel info vinden over de bakken! Ik heb er al heel veel aan gehad en ben pas begonnen. Mijn hele hoofd spint van alle info die ik heb gekregen:) Quote
geedee Geplaatst: 16 maart 2012 Geplaatst: 16 maart 2012 King size..Leuk Welkom en succes met je steigerplankenbakken Quote
Henrietje Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Geplaatst: 17 maart 2012 YES!!!!!! Ikkie blij! Het is een kant en klare geworden van Intratuin!!!! Quote
Henrietje Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Geplaatst: 17 maart 2012 Oeps...een beetje te groot! Binnen hebben we worteltjes en radijsjes gezaaid. Yippie. Leuke nieuwe hobby! Quote
annemiek123 Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 Ziet er prachtig uit!! Quote Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Lisa Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 Pas maar op dat het niet bij deze bak blijft, met deze verslavende hobby heb voor je het weet niet eens meer ruimte voor een tuinstoel. Quote http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Henrietje Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Geplaatst: 17 maart 2012 Whahahahaaaaaaaa Lisa....we hebben het al over NOG een bak...LOL. Gelukkig hebben we een flinke tuin! Zojuist nog peultjes en augurkjes gekocht. Heerlijk, wat een gave hobby! Quote
geedee Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 O nou dan zie ik er nog wel een bak of 5 bijkomen....als je eens alle topics hebt doorgespit hier, kom je vanzelf steeds vakjes tekort Quote
PascalJongejan Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Hé Kingsize, Hier in Delft lopen ook heel wat poezen rond die hun behoefte doen. Ik heb nu zelf besloten toch een aantal zaken gewoon in de grond te telen en het te bedekken met insectengaas. Het is geen garantie dat het werkt, maar doorgaans poepen en plassen ze liever in de aarde of op het gras. Succes met je teelt, de bak op je foto staat er al mooi bij! Groetjes Quote
Henrietje Geplaatst: 20 maart 2012 Auteur Geplaatst: 20 maart 2012 Bij het toppic Square foot gardening ga ik verder ennehhhhhhhhhhhhhhhhh...... hebben idd al een tweede bak erbij. Ben "besmet". Quote
Helly Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Hallo en welkom op dit forum. Quote Good things come in small packages
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.