Jump to content

Vriendin van Elena stelt zich ook voor

Enjoy!

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Nu Elena zich heeft voorgesteld kan ik natuurlijk niet achterblijven

Ik lees al een poosje mee, maar heb met het aanmmaken steeds dezelfde problemen als Elena. Bij mij gaat het steeds fout met het uploaden van een avatar en daardoor was ook het voorstellen nog niet gelukt ;-(

Afijn, ik ben ook (nog net) 43 jaar, woon in de schone Gelderse Vallei aan de voet van Utrechtse Heuvelrug. Een heerlijk plekje aan de rand van het dorp, met de beleving van het vrije wonen.

De siertuin heb ik inmiddels aardig op orde, gisteren net 16 kruiwagens compost erover gestrooid (en er staat nog zo'n bult te wachten). Tussen de planten van de siertuin staan verspreid mijn moestuinkruiden. Ik ben mij nog steeds aan het bezinnen of ik toch aan een echte moestuin begin...

Dan moet er een stuk van het weiland ontgonnen worden.

Het uploaden van een foto bij dit bericht lukt wel. Het is "ons" roodborstje die iedere dag even komt groeten gezeten op de top van het vogelhuisje. Foto's van de tuin volgen nog!

Als ik dezelfde foto wil uploaden als avatar blijf ik problemen houden (ook met google chrome).

Weet iemand raad???

uitsnede-roodborstje54051332233147.jpg

Edited by Guest

zover ik het begrijp moet het formaat passen dus die 128 x 165 of zoiets dat staat erbij.. maar dan is het ook nog zaak dat ie niet te groot is hoeveel kb of zo. Dus die combi moet goed zijn. Ben zo blij dat ik het zelf allemaal niet snap Hopelijk heb je er wat aan en anders door Luc laten regelen. En volgens mij staat er bij de babbeltuin in de rubriek ergens ook nog iets over. Anders moet je even zoeken met de zoekfunctie.

Bedankt allemaal,

Manlief op laten lossen heeft niet zoveel zin in dit geval.'

Ik ga er binnenkort op studeren!

Nu geen tijd voor gehad. Intwee dagen ongeveer 35 kruiwagens compost over m'n tuin uitgestrooid én vanmorgen schilderles, dus weer staan...

Nu tijd voor wat andere ook belangrijke dingen.

Het komt vastr wel een keer goed.

Dus voor vandaag: Enjoy!

• 2 weeks later...

Het is gelukt!!!

Handige (pseudo)zoon heeft uitgevogeld hoe het moest. Ziedaar: een echte avatar. Als het goed is moet ik het nu ook zelf kunnen

Dat ga ik van de week nog eens even uitproberen.

Eindelijk wat foto's van de eerste stappen op weg naar m'n moestuin.

Ik wilde beginnen met twee keer een vierkante metertuin, maar het begint nu al uit de hand te lopen

De eerste tien m2 is uitgegeraven, vandaag 23 kruiwagens zwart zand erin gereden, dan compost erdoor en snel de eerste planten erin!

Ik kan niet wachten!! dsc981948381334091868.JPGdsc981740261334091869.JPGdsc981863441334091870.JPG