Geplaatst: 31 maart 201213 j Hoi allemaal,allereerst complimenten voor dit forum,eindelijk een in mijn moers taal inplaats van in het engels.Ik heb een moestuin van 400m in het vierkant.Mijn intresses gaan vooral naar tomatenrassen en oude groenterassen.
Geplaatst: 31 maart 201213 j Welkom! Hier nog een tomatengek (met iets minder ruimte weliswaar... ). http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Geplaatst: 31 maart 201213 j Welkom,ook verzot op tomaten hiero. gaat geen dag voorbij dat ik ze niet eet, helaas nu nog uit de supermarkt.
Geplaatst: 31 maart 201213 j Auteur Ik heb meer dan 200 soorten tomaten,daarnaast nog zo een 30 pepers.Ik ben ook geintresseerd in oude groenterassen,die vaak streek gebonden zijn,bijvoorbeeld bonen.
Geplaatst: 31 maart 201213 j Dan val ik best mee Moet ik zo even aan m'n moeder laten lezen hoor, die vond me namelijk nog overdreven met 25 soorten Gaaf hoor! http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Geplaatst: 1 april 201213 j Hallo en welkom op dit forum. Wat een tomatensoorten heb je Daar heb je wel een lapje voor nodig. En een flinke kas lijkt mij. Good things come in small packages
Geplaatst: 1 april 201213 j Welkom hier. Ik woon in een dorp met meerdere tomatengekken. Als ze bij elkaar op visite gaan hebben ze een boek bij zich waar normaal visitekaartjes ingaan..Maar bij hen zitten er tomatenzaden in ..heb jij ook zo`n boek?Oude rassen, zeker streekgebonden: is erg leuk! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 1 april 201213 j Welkom! Ik heb meer dan 200 soorten tomaten,daarnaast nog zo een 30 pepers.Ik ben ook geintresseerd in oude groenterassen,die vaak streek gebonden zijn,bijvoorbeeld bonen. 200 Dat is veel... Hoe doe je dat met het zaaien bijvoorbeeld? Lijkt me toch een rot klus.. En je zaad-collectie.. Zaad heeft ook een houdbaarheidsdatum.. (hoe/waar bewaar je je zaden?) En om nou van meer dan 200 soorten zaad te oogsten Of oogst je zelf geen zaad? Veel werk lijkt het me.. maar wel leuk! Maar hoe krijg je 200 soorten op... > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 2 april 201213 j Welkom! Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de verschillende tomatensoorten. Ben zelf ook altijd op zoek naar nieuwe, aparte soorten. blog/freggel/
Geplaatst: 9 april 201213 j Welkom op het forum.Zoals je al begrepen hebt zijn er ook hier heel wat tomaten-freaks. Kijk maar naar mijn avatar.Heb 16 maart 30 soorten gezaaid van elk 4 stuks en dan nog wat reserve voor derden.Heb wel meer soorten maar beperk me tot 75 planten onder overkapping.Komen er 10 soorten nieuw dan gaan er tien oude af.Succes in het nieuwe seizoen en veel plezier op het forum.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.