mmll138 Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 hallo ik wil mij even voorstellen ik ben marthijn en woon in groningenik heb een moestuin op een tuincomplex en in de tuin een muurkasdit is het eerste jaar dat ik echt een moestuin heb buiten het kweken van wat dingen in de tuin ben ik al wel een aantal jaren bezig met het kweken van tomaten,paprika,s, meloen in de kas in de tuinik zal regelmatig nog wel wat te vragen hebben en hoop hier dan goede info te vindendaar in tegen als ik een oplossing heb voor 1 van jullie zal ik mijn mening graag gevengraag tot ziens allengroeten marthijnmijn moestuinhet eerste stukje tuin is bloementuin van mijn dochter diaz ( 4 jaar )de tuin vanaf achteren geziende muurkas naast het huisde kas van binnende eerste tomaten planten staan in de zakken Quote iedereen leert en niemand is dom Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Welkom, ziet er goed uit bij je,en als je nog tips hebt voor meloen te kweken dan heel graag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Welkom Stadjer! Mooi tuintje, vooral dat stukje met muurtjes! Dat met die potgrondzakken en tomaten was ik ook van plan dit jaar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enjoy! Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Welkom!, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Welkom! Mooie hoor die kassen!!!! En de rest ziet er ook goed uit trouwens Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 welkom ! ziet er gaaf uit ja.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ClaudiaRebecca Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Welkom, ziet er mooi uit, goed idee met de zakken potgrond, gaatje en zaadje.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelgrim Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Dat ziet er zeer fraai uit! Heb je een kraan op de druppelaars in je kas aangesloten of een ander systeem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmll138 Posted April 10, 2012 Author Share Posted April 10, 2012 Het druppel systeem is aangesloten op een sproeicomputer met vochtigheid sensorMaar ik moet wel regelmatig controleren op het niet te nat is of te droog Quote iedereen leert en niemand is dom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelgrim Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Gaaf! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 16, 2012 Share Posted April 16, 2012 Hallo en welkom! Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts