Geplaatst: 15 april 201213 j Hoi ik ben Saskia Sinds kort ben ik bezig met informatie te verzamelen voor een moestuin.Momenteel woon ik op een appartement en heb ik helaas geen balkon.Ooit hoop ik een eigen(volks) tuintje te kunnen hebben en aan de slag te gaanmet het kweken van groente en fruit.Ook wil ik mijn verdiepen in de kruiden( voor culinair gebruik). Nu kan ik al die tips die ik wellicht krijg nog niet toepassen maar het is nooit verkeerd om optijd informatie te zoeken. Groetjes,Saskia
Geplaatst: 15 april 201213 j Welkom! Je kan alvast beginnen met kiemgroenten te telen om wat voeling te krijgen.Binnen in lage pot basilicum of andere kruiden moet ook lukken hoor!
Geplaatst: 15 april 201213 j Welkom,kennis is nooit weg, ben ook al in bijna jaar zoveel wijzer geworden hier.
Geplaatst: 15 april 201213 j Hoi Saskia, welkom en je zult hier vast veel opsteken.Weet je...je kunt echt ook beginnen zonder tuin en zonder balkon.Zoals al genoemd..kruiden kunnen in potjes en binnen...en wat ook leuk is, binnen een tomaten plant houden, lekker in zon zetten en zo kun je binnen ook lekkers kweken.
Geplaatst: 15 april 201213 j Welkom! Ook paprika's en peperplanten kan je trouwens binnen houden. En een klein tomatenplantje is ook leuk natuurlijk. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.