Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

MM tuintje kopen, waar?


Aanbevolen berichten

Weet iemand waar ik een makkelijke moestuin kan kopen? (zo'n bak)? Of ik zag net bij iemand een foto van een kleinere bak op poten wat ook werd geleverd als moestuinbak.

 

De Boerenbond/Welkoop heb ik gezien op internet maar dat zit hier niet in de buurt helaas..

 

Iemand een andere suggestie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze bij Welkoop ook online bestellen...

 

En gister was ik bij de Intratuin, daar hadden ze een m2 bak opgesteld staan... Omdat ik er zelf vorige week al één heb gekocht, heb ik niet gevraagd of zij ze zelf verkopen, misschien het navragen waard daar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook erg makkelijk zelf maken: vier plankjes... klaar...

 

Met als voordeel dat je het formaat ervan aan kan passen aan je eigen wensen.

bijvoorbeeld 1.20 x 3.00 m

met vriendelijke groet, Rubo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heeft Gamma vorige week aanbieding voor nog geen eur 15,00.

Misschien zijn ze nog uitverkocht? Wel de moeite waard om te kijken. Intratuin verkoopt ze wel maar

heel duur. Deze aanbieding geldt tot 13 mei.

image00239551336326828.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs bij de Karwei kan je ze kopen dacht ik gezien te hebben in de folder. Of was het nou de Gamma?

Anyway, probeer eens een bouwmarkt. Of een handige Harry met een paar plankjes.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze worden bijna overal wel aangeboden maar er zijn wel een paar dingen die niet onhandig zijn om van te voren op te letten.

 

De bakken zijn allemaal 1 bij 1, maar hebben wel 16 vakken. Deze zijn dan dus 25 cm x 25 cm. De maat van SFG is 30 x 30 dus het een en ander komt niet helemaal lekker uit.

 

Als je een steigerplank koopt, zijn echt niet duur, dan heb je zo zelf een bak gemaakt. Je kan dan ook het formaat zelf bepalen, langwerpig, 90 cm bij 90 cm voor 9 vakjes, 1.20m x 1.20m voor 16 vakken.

 

Van de week zag ik ze ook bij Intratuin, 20 euro en hij was behandeld.

Lijkt mij wel handig om daar op te letten want zelf zou ik daar mijn groenten niet in willen hebben. Die stoffen komen dan ook in de grond namelijk. Als je dat geen probleem vindt maakt het weinig uit natuurlijk.

 

De diepte van die bakken zijn overal wel gelijk geloof ik. Tussen de 20 en 25 cm., dat is voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...