Geplaatst: 12 mei12 Mei Ga je ze volgen en af en toe foto's plaatsen zodat we mee kunnen volgen? 🐞🐞🐞🐞🐞
Geplaatst: Zondag om 13:153 d Deze zaten vandaag op mijn jas toen ik op de moestuin was. Opgezocht: snipvlieg. Twee…..en binnenkort komen er vast baby snipvliegjes! 😊😉
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Op 12-5-2026 om 15:37, Dahli zei:Doe ik!Ik beloofde het verloop van de lieveheersbeestjes-eitjes te posten, bij dezen:12 mei jl. de eitjes zijn net gelegdDe foto hieronder is van afgelopen maandag, 18 mei. 6 dagen later. Duidelijk te zien is dat er al een paar eitjes donker zijn geworden. De larven worden zichtbaar.En dan deze laatste foto van vandaag, 2 dagen later. Ik hoop dat het zichtbaar is, maar de larven zijn uitgekomen. Ze hebben een deel van hun eigen ei als eerste voeding opgegeten. Je ziet de lege eierschaaltjes en verder heel veel kleine pootjes 😃. Ik vermoed dat ze morgenochtend zijn vertrokken.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.