Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Leuk!!


jofkas

Aanbevolen berichten

Op zoek naar info over sereh kwam ik hier terecht. Sinds een paar jaar woon ik in een appartement met balkon.

Het moestuinen kan ik niet laten. Mijn balkon heeft al aardappelen, kapucijners, bonen, aardbeien, véél kruiden en nog veel meer, (teveel om op noemen) voortgebracht.

Na een leven met een echte moestuin waar ik ook allerlei vergeten en exotische groenten heb uitgeprobeerd, kan ik het kweken niet missen.

Oh ja ik ben 63 jaar, dus er is al heel wat door mijn handen en grond gegaan. De groenteboer zag ik alleen voor citroenen,sinaasappels, bananen e.d.

Wat ik nu (noodgedwongen) moet kopen smaakt minder dan eigen kweek. Helaas, we doen het er maar mee.

 

Vriendelijke groeten en leuk dat er zo'n mooi uitgebreid forum is.

Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de warme reacties.

Ik voel me al helemaal thuis .

 

@ appelvrouw; aan de muur tuinieren is helaas niet mogelijk. Die 'muur' is van glas. Maar er hangt natuurlijk wel het een en ander aan de balustrade.

 

@ bit; foto's komen ook wel, eventjes geduld nog.

 

Fijne dag

Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...