Infinite Posted May 17, 2012 Posted May 17, 2012 Hoi Allemaal, Vandaag even flink geklust samen met vriendlief. Een nieuw kasje voor in de tuin is het resualtaat .De aardbeien zaailingen staan er nu in, dan groeien ze hopelijk wat harder . We hadden nog wat tuinhout staan, wat afvalhout, scharniertje hier, spijkertje daar en voor je het weet staat er zoiets in je tuin: Quote To plant a garden is to believe in tomorrow.
meekje Posted May 17, 2012 Posted May 17, 2012 Gaaf kasje! Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
eva1986 Posted May 17, 2012 Posted May 17, 2012 Hey! Wat gaaf! Die mag je voor mij ook wel een maken! Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
tnauta Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Mooi zeg! En daarna even uitgerust in dat ding wat links van het kasje staat?! Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
Helly Posted May 18, 2012 Posted May 18, 2012 Das zeker een mooi kasje Quote Good things come in small packages
Infinite Posted May 18, 2012 Author Posted May 18, 2012 Mooi zeg! En daarna even uitgerust in dat ding wat links van het kasje staat?! Haha ja inderdaad, lekker tussen de bloempjes en tomaten plantjes Dank voor jullie lovende woorden! Ben ze zelf ook erg blij mee natuurlijk. Nu kunnen mijn aardbeitjes erin staan en volgend voorjaar de nieuwe stekjes en kiemende zaden/zaailingen. Deze is een stuk degelijker dan het kasje dat ik eerst had. Quote To plant a garden is to believe in tomorrow.
Recommended Posts