Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Dat boek over de foodfoorest Ketelbroek wil ik wel even inkijken voor het naar de kringloop gaat😉Wij woonden daar vorig jaar dichtbij maar het lukte ons nooit om mee te gaan met een rondleiding..het was er regelmatig erg druk. 
De bomen ( appel en linde) die je me in het voorjaar als stekken gaf zijn helaas niet aangeslagen, wél de vlinderstruik. Als je nog eentje hebt ben ik afnemer. 

aangepast door appelvrouw
  • Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Angela voor jou de school for good and evil and destroy me en als ruil is het Perzik zaailing welkom😍

appelvrouw: zou ik nu nog wat takken in aarde kunnen zetten van de vlinderplant? Zal op zoek gaan of ik nog wat zaailingen kan vinden.

arja: vergeten groente en voedselbos boek is voor jou als je Appeltje er ook even in laat koekeloere😂

aangepast door Nasuada

Ik bedoelde inderdaad wel even houden want dan kan Lie het ook bekijken.. we voelden ons wel betrokken omdat we er een paar keer omheen zijn gefietst maar nooit erin. Doen we het zo Arja want ik hoef het niet te houden. Nas nee joh stekken van de vlinderstruik hoeft niet er zijn anderen die ook aanbieden

aangepast door appelvrouw
  • Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
13 uren geleden, Nasuada zei:

Kan ik iemand nog blij maken met zaai/stek bakjes?

IMG_1658.jpeg

Wat jammer dat ik er niet bij ben. Kan er wel wat gebruiken namelijk. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...