Jump to content

Ruillijst Nasuada 28 september 2024

Nasuada

Recommended Posts

Dat boek over de foodfoorest Ketelbroek wil ik wel even inkijken voor het naar de kringloop gaat😉Wij woonden daar vorig jaar dichtbij maar het lukte ons nooit om mee te gaan met een rondleiding..het was er regelmatig erg druk. 
De bomen ( appel en linde) die je me in het voorjaar als stekken gaf zijn helaas niet aangeslagen, wél de vlinderstruik. Als je nog eentje hebt ben ik afnemer. 

Edited by appelvrouw
  • Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Angela voor jou de school for good and evil and destroy me en als ruil is het Perzik zaailing welkom😍

appelvrouw: zou ik nu nog wat takken in aarde kunnen zetten van de vlinderplant? Zal op zoek gaan of ik nog wat zaailingen kan vinden.

arja: vergeten groente en voedselbos boek is voor jou als je Appeltje er ook even in laat koekeloere😂

Edited by Nasuada

Ik bedoelde inderdaad wel even houden want dan kan Lie het ook bekijken.. we voelden ons wel betrokken omdat we er een paar keer omheen zijn gefietst maar nooit erin. Doen we het zo Arja want ik hoef het niet te houden. Nas nee joh stekken van de vlinderstruik hoeft niet er zijn anderen die ook aanbieden

Edited by appelvrouw
  • Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎