jootje Geplaatst: 18 september 2024 Geplaatst: 18 september 2024 Enne…..ik zeg, niet meer doen. Echt niet lekker, sompige zoetzure tomaatjes…. Ik vrees dat ze de kliko ingaan! Quote
Mellie Geplaatst: 18 september 2024 Geplaatst: 18 september 2024 Hé gatsie wat balen @jootjeTomatenkaviaar ik ben er ook niet zo’n fan van. Als het pittig is, vind ik ze wel heel lekker. Misschien kun je er nog een lepel sambal doorroeren en kijken of er nog wat te redden valt? Quote
appelvrouw Geplaatst: 18 september 2024 Geplaatst: 18 september 2024 Bleeeg. Heb je dat eerder gemaakt en proef je nu? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 18 september 2024 Geplaatst: 18 september 2024 Ik zit te denken, kan je ze niet laten uitlekken en er een soort van pesto/smeersel van draaien? Heb je er tenminste nog iets aan? Of gewoon door de pasta ofzo. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Gitta Geplaatst: 19 september 2024 Geplaatst: 19 september 2024 Wat jammer. Misschien kun je nog de hierboven genoemde opties doen. Quote
bonnie f Geplaatst: 19 september 2024 Geplaatst: 19 september 2024 Ik heb ze droog geweckt. Gewoon zoveel mogelijk in een pot gepropt, theelepel azijn en suiker erbij en toen in de stoomoven geweckt. Die zijn echt leuk. Maar het waren zoete tomaatjes. Dat is wel belangrijk. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Rookie Geplaatst: 19 september 2024 Geplaatst: 19 september 2024 Laten ze dan vanzelf vocht los @bonnie f? Hoe ziet het potje er dan uit als je klaar bent? En wat is een stoomoven? Blond hier... Quote
bonnie f Geplaatst: 19 september 2024 Geplaatst: 19 september 2024 De pot komt halfvol uit de oven. En hebben behoorlijk wat vocht losgelaten. Een stoomoven is een oven doe stoom genereert op 100 graden. Ik heb een combi met een oven. Veel gerechten (brood!) worden minder droog als je stoom toevoegd. Maar ik kan ook sous vide doen of gebruiken als rijskast voor brooddeeg. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.