Geplaatst: 4 juli 201213 j Dan heb je wel mazzel Jeanne, want als je voorover was gevallen had je nu wel een nat pak gehad haha, al is dat met deze temperaturen ook niet echt erg.
Geplaatst: 4 juli 201213 j nee nee deze foto is genomen op de bruiloft van mijn petekind op de locatie waar het eind feest plaats vond. zo mooi met het meer, nee helaas was het maar waar dit was op 1 juni. in geldrop
Geplaatst: 5 juli 201213 j Inderdaad een mooie locatie Jeanne! En jij staat er ook leuk op! En Ben, mijn laptop is niet van schoot gevallen hoor! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 5 juli 201213 j Ben, waar kan ik de schade aan m'n laptop claimen??? Grapje > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 9 juli 201213 j 3 keer raden wie van de 2 ik ben Gister mn vrijgezellenfeest gehad!En nu voor t echie! “Waar schaduw valt schijnt ook de zon”.
Geplaatst: 16 juli 201213 j Mooie foto Debjeduif.Jij bent die linkse dame. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 18 juli 201213 j En dan doe ik ook maar mee Samen met mijn dochtertje vorige week op vakantie in Denemarken. schattig
Geplaatst: 19 juli 201213 j Haha ja wie bedoel ik he... maar het is echt super leuk dit topic.. ik zal van de week plaatsten
Geplaatst: 15 februari 201313 j zoals mijn man m gefotoshopt heeft omdat hij er van overtuigd is dat ik in het verkeerde tijdperk ben geboren In de kern van alle problemen schuilt een kans
Geplaatst: 24 februari 201313 j Auteur hahaha ik moet me schamen zelf heb ik niet eens een foto geplaatst
Geplaatst: 20 augustus 201312 j Meteen even ook een wazige posten haha....Wie een beetje goed kijkt ziet links nog mijn zoontje van bijna anderhalf
Geplaatst: 20 augustus 201312 j Nu even goed opletten ! dan herkennen de meesten mensen mij in ieder geval op de MTFD. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.