Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Sperziebonen bijgelegd. De Cobra die ik een vorig jaar zo lekker en leuk vond, kwamen erg slecht op of waren weggevreten, slechts 3 van de 16 gelegde bonen zijn plantjes geworden. Gewone sperziebonen bijgelegd.

Droogbonen ook bijgelegd, daar was ook het eea verdwenen. Mooie rode boontjes Cerise du Japon.

Sla en andijvie gezaaid op de plek waar de edamame stonden. Daar waren er drie van de 20 ofzo opgekomen en vervolgens opgeknaagd.

Geplaatst:

Snijbiet. Sperziebonen stond ook nog op de planning maar niet meer aan toe gekomen.

Geplaatst:

Gisteren gezaaid voor moestuinbak cadeau:

Sla soorten 2 steuikboontjes maxi erwten kelvedon 9 x peterselie pepermunt salie opgepot dille gezaaid wat nog meer… ow ja bieslook en basilicum en bergbasilicum van @acpronk opgedeeld (ruikt nu heel erg petroleum achtig, dat herinner ik me helemaal niet van de laatste x)

En wat radijs en rucola nog.

Edit: en een spontaan opgekomen tomaat tussen de aardbeien opgepot in een eigen potje. Alles had het wel heel zwaar zo midden op de dag. Veel water gegeven meerdere keren zelfs en vannacht in de hoos. Dus komt vast goed.

aangepast door Mellie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic