Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het weer in 2025

Featured Replies

Geplaatst:

En nu vriest het weer, dus ik ben mijn diepvries aan het ontdooien 🥶

Geplaatst:

Het is min 5 en helder.

Het wordt vast een mooie dag.

Geplaatst:

Hier -4 en helder. Ik moet alleen werken. Maar vanmiddag tijdens de lunch een lekkere wandeling maken. 

Geplaatst:

Hier nog steeds sneeuw :D
Er is geen nieuwe meer gevallen maar door de vorst ligt er nog steeds genoeg voor een sneeuwballengevecht en ook sleeën lukt nog in de schaduw. 
Nog zien of we morgen kunnen schaatsen, ik vermoed van niet met dat lekkere zonnetje. 

aangepast door loes

Geplaatst:

Zondag en maandag was het maximaal ruim 22 graden in de Kas , maar daar buiten zeker 20 graden kouder.  Maar je kan merken dat het voorjaar er aankomt en de zon kracht aan het winnen is. 

Geplaatst:
7 uren geleden, Goldfish zei:

je kan merken dat het voorjaar er aankomt en de zon kracht aan het winnen is. 

Ja hè?! Mijn man ik werkten vandaag allebei thuis en hebben tussen de middag zelfs samen buiten in de tuin uit de wind in de zon lekker een broodje gegeten. Heerlijk! Dat was lang geleden.

Geplaatst:

Het was zo lekker om vandaag in de tuin te werken! Normaal waren we veel sneller binnen geweest. Nu kan ik weer genieten ipv mezelf dwingen om even een paar tuintaakjes te doen. 

Geplaatst:

Het leek wel warm hier, het was 6 graden!

Heerlijk.

Geplaatst:

Wow, de deuren open. Én de eerste vlinder ( citroentje) én de vink doet de hele morgen al zijn vinkenslag.

Wát een heerlijkheid🙏☀️

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik word zo blij van dit weer... eigenlijk voor de Jubel topic..

Geplaatst:

Hier wilde een wespenkoningin graag weer naar buiten. Ik heb het zolderraam maar even op een kiertje gezet 🙂

IMG_20250221_132354094_HDR2.thumb.jpg.879ad1158df52daed72984ebb60a72db.jpg

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

Heerlijk weer. Vanmiddag lekker bezig geweest in de (moes)tuin. En thee gedronken in het zonnetje buiten. 

Geplaatst:

Jazeker goed weer @Gitta Wij moesten helaas vanmorgen weg, maar vanmiddag nog wat uurtjes gewerkt en morgen weer. In de zon zitten kan ik helaas niet meer doen.

Geplaatst:

De eerste grondbijen gespot, met pootjes zwaar van het stuifmeel van de krokussen :-D.

Geplaatst:

Zweefvlieg is vandaag ook wakker.

IMG_20250301_161054112_HDR2.thumb.jpg.86322160ffc1ab6a2bd3aef59e066de0.jpg

Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.

Geplaatst:

🥰

Geplaatst:

Het vriest hier ook nog best wel, maar overdag, met het zonnetje, is het heerlijk.

Geplaatst:

Het beste bewijs dat het de goede kant op gaat. De automatische dakramen gaan weer open :thumbup:

dakraam_030325.thumb.JPG.4373611dec6cee5bd35bec77f1bd3f16.JPG

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Heerlijk zonnetje nu, lekker in de tuin geluncht, vannacht was t min 5

Geplaatst:

Hier ook @Lia56! Maar toch, alhoewel mijn man vanochtend moest krabben, voelde het zonnetje zo lekker dat ik met jouw thermometer even in de zon heb gemeten hoe warm het in de zon was: 26 graden 😃. Dus een paar van mijn zaailingen een paar uurtjes laten genieten. De sugarsnap om alvast te wennen aan het buitenleven (die gaan ook niet meer naar binnen totdat ze geplant worden, vannacht nog wel in de schuur) en de Habanada’s. Die laatste staan alweer in de vensterbank. M.a.w. het ‘grote slepen’ is weer begonnen.

IMG_7189.jpeg

Geplaatst:

P1060163.JPG

• 2 weken later...
Geplaatst:

Voorlopig 'mooi'  droog weer, we gaan zo wel droog het nieuwe seizoen in. Nou staat vorig voorjaar nog scherp in m'n geheugen gegrift, maar dit neigt alweer extreem de andere kant op. Zo weinig neerslag dat de aarde in potten al volledig uitgedroogd is en de toplaag erg stuift. Paar nachtjes regen kan geen kwaad.

Geplaatst:

Vanavond viel er welkome regen. Dus vandaag geen water hoeven geven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.