Tanja65 Geplaatst: woensdag om 22:43 Geplaatst: woensdag om 22:43 (aangepast) Wraps met oa spinazie en krul sla uit eigen tuin. En olifantenknof van vorig seizoen. woensdag om 23:03 aangepast door Tanja65 2 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Gitta Geplaatst: donderdag om 15:13 Geplaatst: donderdag om 15:13 (aangepast) Soep met raapstelen, tijm, peterselie en knoflook uet. De lenteui was nog uit de winkel. De soep net nadat de raapstelen erin zijn gegaan. Over een minuut of 5 pureer ik hem nog tot een gladde soep. Dat vinden de kids lekkerder. donderdag om 15:17 aangepast door Gitta Foto toegevoegd 2 Quote
Dahli Geplaatst: donderdag om 16:03 Geplaatst: donderdag om 16:03 Zojuist arrabbiata saus gemaakt voor bij de pasta. Met ingemaakte geroosterde tomatensaus uet (100% Voljusko’s, de lekkerste voor deze inmaak vind ik) en Jalapeno’s uet. 2 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: donderdag om 18:30 Geplaatst: donderdag om 18:30 Stammpot postelein (had ik heel ruim gezaaid, dus nu lekker veel en mooi!) met geroosterde tomaat en geitenkaasjes. Jammie. 2 Quote
Gitta Geplaatst: vrijdag om 15:47 Geplaatst: vrijdag om 15:47 We gaan zo een gemengde sla eten uet. Met rucola, wintersla, ijsbergsla, beetje winterpostelein. Een paar radijzen en chinese bieslook. 1 Quote
Dahli Geplaatst: vrijdag om 16:38 Geplaatst: vrijdag om 16:38 De kweektafel moet leeg, morgen gaan er twee tomatenplanten in (100 & 1000’s + struiktomaat van de pomtato van vorig jaar). We gaan dus heel veel sla uet eten (+ stukje zalm, ciabatta en aioli). 2 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: vrijdag om 21:25 Geplaatst: vrijdag om 21:25 Ik heb quinoa gemaakt met heel veel groente en een salade. Misschien dat ik het morgenavond uitschrijf. Veldsla geoogst, wortelpeterselie, radijs en nog wat raapstelen. Blad radijs en blad peterselie deels door salade en deels gebakken. 2 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: gisteren om 21:34 Geplaatst: gisteren om 21:34 (aangepast) Vanavond (het kan nog net, het is 23.30 uur) weer heerlijk gegeten. Mosterdeieren met groene salade. Ik maak veel Duitse recepten, en ik pas vaak wat aan. Meestal de manier van opdienen. Een hele stronk sla op mijn bord vind ik b.v. niets. Ik zal het recept nog uitschrijven. gisteren om 21:34 aangepast door Petrasmoestuin 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Het is weer "wat wil je bij je asperges"- tijd. Vanavond: kip uit de slowcooker. Met groene asperges dus. Gisteren gingen ze in gebakken vorm over een grote salade. Daarvoor met zoete aardappelblokjes uit de oven. En vrijdag gaan ze op de bbq. 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jootje Geplaatst: 3 uren geleden Geplaatst: 3 uren geleden Lekker he? Hier ook erg blij met de asperges! 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Lekkere gevulde groentesoep met pittige tomaten/sambal saus ( alles uet) wel van vorig jaar maar heerlijk! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.